Cayman aquarium


Heb je in je mail gevraagd hoe de staat is? Krasloos etc.

Je hebt nu enige ervaring op MP Niels, dus je weet dat met wat geduld je best een leuk prijsje voor bijvoorbeeld zo'n kastje kan krijgen.
Als ik haast zou hebben voor een nieuwe bak, zou ik de koper eens vragen wat hij denkt als je zegt 5 tientjes en daarbij aangeven dat het om een verdubbeling van het bod gaat. Op dergelijke vragen komt vaak als reactie een idee van wat de koper graag wilt hebben en dan weet je precies of het de moeite waard is er meer energie in te steken of niet.

~ Ivo
 
Nee, maar hij ziet er zo op de foto's goed uit.
Als hij met een redelijke prijs komt vraag ik of hij wat extra foto's voor mij heeft en wat info.

Het wordt geen ''huiskamer''bak maar een voor op mijn studeer kamer, dus een paar krasjes is geen probleem.

Hahaha klopt, de kast staat niet in de weg dus daar heb ik wel tijd voor :).

Bedankt!
 
Ohja; Ivo, volgens mij is dat een cayman 110 toch? Of lijkt het jou eerder cayman 80?
 
Bij mijn opmerkingen ben ik uitgegaan van Cayman 80.
 
Ok�, het leek mij een 110, haha maar dat kan ook aan de foto liggen...

Vraag ik ook nog in een mail (als hij mij terug mailt).
 
Denk zelf ook een 110 aan de tegels te zien waar de kast op staat maar weet het niet 100% zeker.
 
Als dat zo zou zijn weet ik niet of je er met 5 tientjes komt, als de staat een beetje in orde is.
 
Seabait zei:
Denk zelf ook een 110 aan de tegels te zien waar de kast op staat maar weet het niet 100% zeker.
Als de tegels 30x30 zijn is hij 110cm ja.

@Ivo; klopt, de 110 zag ik hier laatst voor >150,- weggaan. Wel incl. extern filter met alles erop en eraan.
 
wel 90 euro waard denk ik
 
Nope,

Bod staat nu op E55,-

Ook nu nog geen mail terug.

Weet iemand wat een 1m kost zonder meubel? Wat dat ong. waard is. Als de lampen het doen is het goed + niet te zwaar bekrast. Filter zou mooi meegenomen zijn maar hoeft niet.
 
Als ik hem aanklik is de advertentie niet meer beschikbaar.
 
Jup... Laatste bod wat ik zag was 55,-...

EDIT- Ik heb zelf een gezocht adv. geplaatst.
 
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh ;)
 
hee, ik heb ook nog een cayman te koop, met kardinaaltetra's en nog paar andere tetra's.. planten ect. alles eigenlijk,,,die doe ik weg voor 125... kiek moar :p k hoor t wel
 
Hoe groot? En waar woon je?

125 is mij te veel voor een 1m bakje. Daarnaast zou ik dan ook weer van de vissen af moeten komen.

Ik heb een reactie van iemand met een 2 meter aquarium (ik dacht dat de adv. duidelijk genoeg was???) dus ik heb gevraagd naar foto's van bak en filter en of de 2 misschien een typfout was.
 
Dan kun je ook badderen in de bak hoor Niels. Dus 2 vliegen in 1 klap :D ;)
 
Hahahaha :p Hij was 2meter met een 900L pomp. In mijn 80cm zit een 600 of 800 L.

Dus we wachten af...
 

Terug
Bovenaan