Wat is er nieuw

Chihirios universal op juwel primo 110

Gijsvis4

New member
Lid geworden
29 augustus 2024
Berichten
4
Leeftijd
41
Dag allemaal,
Zoals de titel al een beetje verklapt. Past de chihirios universal led balk ook op de juwel primo en heeft er iemand daar ervaring mee? Er zit nu een wit led in en ik vind deze niet zo mooi en heb ook het idee de planten hebben liever ook iets ander 😬 graag jullie ervaring met eventueel een foto van de bevestiging in een juwel primo. Alvast bedankt
P.s. andere verlichting tip is ook welkom.
 

Bijlagen

  • A3158308-EC8E-47E9-B45F-23DE05E8E6C7.jpeg
    A3158308-EC8E-47E9-B45F-23DE05E8E6C7.jpeg
    2.3 MB · Weergaven: 19
hé jammer helemaal geen reactie
 
@Gijsvis4 , dat zou dan wel inhouden dat je de kap er af moet halen als je voor de universal balk , is dat dan ook de bedoeling?
ik vond even snel op internet dit als alternatief, maar persoonlijk is dit niet mijn smaak.
Hier hebben ze kap en het filter verwijderd, resultaat is eigenlijk gewoon een glasbak met een ledlampje er boven, je zou dan elke 60cm oplossing kunnen gebruiken natuurlijk, dus ook die chihirios

my-110-juwel-primo-setup-v0-u7z5oh67pxqa1.jpg


Wil je de kap behouden, dan zou je ook voor een oplossing kunnen gaan die je in de kap zelf maakt.
 
Laatst bewerkt:
@Soundwave Ja die oplossing had ik ook al gezien. Aangezien de bak bij m’n zoon op de kamer staat. Vind ik t fijner dat de bak dicht is. Ik ga nog wel ff nadenken hoe ik dat kan knutselen want het licht vind ik wel echt prachtig van chihiros.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan