Wat is er nieuw

Chitine preventief toevoegen ?

Niwla

Well-known member
Lid geworden
29 december 2015
Is dit noodzakelijk bij CB/CR's op osmose met GH+ ?

Ik lees er veel verschillende dingen over:

- Alleen toevoegen bij vervellingsproblemen/sterfte (maar dit ben ik liever voor)
- Halen ze al uit voeding
- Is sowieso onzin

Chitine ken ik niet en gebruik het dus ook niet. En heb wel osmose met gh+ en ook geen vervelings problemen hier.

Of het echt nut heeft geen idee ;-) , maar ik gebruik het wel . Meestal wel met natte vinger werk moet ik bekennen . Ik heb dat potje al meer dan een jaar ofzo en nu is hij bijna leeg , maar denk wel dat ik een nieuwe haal .

Ik gebruik voor de mineralen Gh+ mineral. Daarvoor heb ik ook de Chitin gebruikt.
Je kan voor de toekomst dus ook Gh+ mineral kopen bij bv onlineaquariumspullen.nl

Gh+ gebruik ik al dus dan zal het wel goedkomen :thumbs:

In de gh+ mineral zit dacht ik meer dan in Gh+. Maar dat neem ik aan gelet op het woord mineral. Kan best zo zijn dat de samenstelling hetzelfde is.

jessicapilon zei:
https://www.corine-shrimps.com/bee-shrimp-mineral-gh-plus

Volgens mij zit in de Gh+ calcium en magnesium en in de Gh+ mineral staat in de link te lezen dat er voor de garnalen belangrijke mineralen en sporenelementen inzitten.
Vandaar dat ik dus ook zei dat er waarschijnlijk in de Gh+ mineral meer stoffen zitten.

Ik was idd niet helemaal volledig. Met Gh+ bedoel ik inderdaad ook "SaltyShrimp - Bee Shrimp Mineral GH+"

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan