Christal Red en Tijger Garnaaltjes


Dus als ik het goed begrijp zijn mijn kleurloze garnalen Japonica,s, en staan deze niet op afbeeldingen 2 en 3 ?


Sorry, ik had die naam laten vallen maar je foto nog niet gezien. ik zie ook alleen zoals John al zegt Vuurtjes en dan van mooi gedekt tot slecht gedekt.
 
Nou, ik snap het al wel: Ik moet nog een hele hoop leren.:sorry:
 
Dat komt wel hoor. Wij hebben hier vele soorten en 6 bakken met garnalen maar ik ken alle variaties ook nog lang niet en er komen steeds nieuwe soorten bij.
Aldoende leert men moet je maar denken;)
 
Wij hebben hier vele soorten en 6 bakken met garnalen.

Je spreekt hier over "We", wie zijn we? en waar staan al die bakken met garnalen?
K,zou er graag eens een kijkje nemen.
 
Ik en mn vrouw Jessica. Stuur maar een pb want anders zijn er te weinig parkeerplaatsen voor de deur;)
 
Toch zeker nog wel een plekkie voor me fiets mag ik hopen.:D
 
Eindelijk is het me gelukt op de tijgertjes voor de lens te krijgen.:foto:

Tijgergarnaal 002.JPG


Tijgergarnaal II 001.jpg
 
Tevens een paar afbeeldingen uit een andere bak waar de garnalen aan het malen zijn.................

Garnalen aan het malen 001.jpg


Garnalen aan het malen 004.jpg


Garnalen aan het malen 002.jpg


Garnalen aan het malen 003.jpg
 
Weer slecht nieuws misschien maar zijn ook geen tijgergarnalen hoor.
Wat wel precies durf ik niet met zekerheid te zeggen maar gok op Crystal blacks.
 
Dat is inderdaad absoluut geen tijgergarnaal. Een tijgergarnaal ziet eruit als op de foto bij mijn naam.

Ik zou ook op een CB gokken...
 
Ik ben het daarmee eens en ik snap niet wat Freddy je heeft verkocht. Dat lijken mij ook gewone cb s toe:sorry:.
 
Dat is spijtig te horen mannen, enfin, Tiger Black,s zijn ook leuk, t,is wat het is.
Misschien dat ik ooit nog eens in het bezit van Tijgergarnalen geraak.
 
Even voor de duidelijkheid: Je hebt dus 3 Crystal Reds en 3 Crystal blacks. Die andere garnalen zijn allemaal vuurgarnalen. De eerste foto is wel een mooi vrouwtje, maar de rest zijn voornamelijk mannen op de foto's. Op je laatste foto staan wel wat slechte kwaliteit vuurgarnaal vrouwtjes.
 
Dat is spijtig te horen mannen, enfin, Tiger Black,s zijn ook leuk, t,is wat het is.
Misschien dat ik ooit nog eens in het bezit van Tijgergarnalen geraak.

Ik heb toevallig een week of 3/4 geleden mensen uit Groningen op bezoek gehad die Tijgers van mij hebben overgenomen. Wie weet gaan ze daar kweken en gaan ze de verkoop in. Hier ben je ook van harte welkom om ze aan te schaffen...
 
Even voor de duidelijkheid: Je hebt dus 3 Crystal Reds en 3 Crystal blacks. Die andere garnalen zijn allemaal vuurgarnalen. De eerste foto is wel een mooi vrouwtje, maar de rest zijn voornamelijk mannen op de foto's. Op je laatste foto staan wel wat slechte kwaliteit vuurgarnaal vrouwtjes.

Duidelijke zaak Thomas, bedankt voor je info.
 
Ik heb toevallig een week of 3/4 geleden mensen uit Groningen op bezoek gehad die Tijgers van mij hebben overgenomen. Wie weet gaan ze daar kweken en gaan ze de verkoop in. Hier ben je ook van harte welkom om ze aan te schaffen...

Bedankt voor je bericht Homerno1, ik weet niet waar je huis staat (vermoedelijk ergens in het zuiden of westen) maar ik heb alleen een fiets als transportmiddel, en om nou een treinreis te ondernemen voor een paar garnalen lijkt me niet zinvol, dan wacht ik wel af tot de gelegenheid zich voordat dat ik op kortere afstand een gelegenheid zie.
 
Deze is ook bijzonder mooi:

Blauwe Tijgergarnaal.jpg
 
De blauwe tijger is inderdaad ook mooi. Ik heb alleen TB cr en cb die op een ph van 6 zitten. En dus de wereld kleintjes gehad en verkocht.
 

Terug
Bovenaan