ciano aqua 60 (58l)


J

jongen uit 2000

Guest
Hallo forumlezers ik ben een jongen en ben 14 jaar ik heb al 5 jaar een aquarium.
Eerst hielp mijn moeder mij altijd maar vanaf 2 jaar geleden moest ik het allemaal zelf doen.
Nu was 3 dagen geleden mijn lichtkap Door (waarschijnlijk de temperatuur van mn lamp en de vochtigheid ) helemaal gebroken.
Hierdoor kwam ik op het idee om een geheel nieuw aquarium te kopen (aquarium wat ik nu heb is een superfish aqua 30 denk ik).
Ik wil waarschijnlijk de ciano aqua 60 met biofilter kopen graag hoor ik jullie mening en ervaring(en) hiermee/ hierover hierover?

Vraag:Ik wil waarschijnlijk de ciano aqua 60 met biofilter kopen graag hoor ik jullie mening en ervaring(en) hiermee/ hierover hierover?
 
Welkom

Bijna net zo oud als mij :D
Ik ben 15

Wat ben je verplan om in te houden
 
Waarschijnlijk 12 guppen 5 mannen 9 vrouwen en 10 neon terta's (geen kanibal tetra's)....

Geen lastige visjes dus...
 
Ik vindt het wel een mooie
Aquarium
Alleen lijkt mij zelf de verlichting niks
 
Wat is er met de verlichting? ????

Nu voor mn 30 liter snel houten lichtkap gemak met hetzelfde licht als in de aqua 60
 
Ik weet niet wat je budget is

Maar juwel heeft ook mooie Aquariums
 
Er zit geen tl in
Maar een soort spaarlampje
Je moet er van houden maar ik zou er nooit voor kiezen
 
Wat kost zo'n aquarium en waar is het te koop en zit er ook zo'n biofilter in want dat leek me erg makkelijker
 
110

Zit standaard een goede filter bij

Je zou is op marktplaats kunnen kijken


Staan ze goedkoper op


Ik had zelf altijd een marine aquarium

Beviel me goed

Staat nu te koop

Als je onder me naam op mijn aquarium drukt zie je hoe die er uit ziet
staat nu te koop
 
Kijk anders ook eens op Marktplaats. Er staat aardig wat op. Ik heb zo ooit eens een mooi compleet aquarium gekocht van 60cm voor maar �30.
 

Terug
Bovenaan