Wat is er nieuw

cichliden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Leo koo
  • Startdatum Startdatum
L

Leo koo

Guest
Ik heb 2 kersenbuikcichliden van ong. 15 cm , kan dat?

Een foto zou best wel eens wat kunnen helpen met deze vraag 😀

zover ik kan vinden worden ze niet groter dan 10cm, ik denk dat je iets anders hebt dan kersenbuiken.

als je een foto wilt uploaden kunnen we kijken of iemand hier kan zien welke je hebt.

Het ligt eraan. Die 10cm is zonder staart gemeten (seriouslyfish), dus ligt er maar net aan hoe je meet. En kan ook dat je gewoon 2 grote exemplaren hebt. Maar een foto zou inderdaad een hoop verduidelijken.

Volgens mij komt het er hier kort gezegd op neer dat wij, zonder foto's, met de beste wil van de wereld niet zouden kunnen zeggen welke soort jij in je bak hebt ......

Hoe plaats ik een foto?

op pc:

rechts onder bij het bericht waar je een nieuw bericht kan typen staat "upload bestand"

op telefoon/tablet:

in de horizontale stand houden (geloof ik) en dan staat er in hetzelfde vak ook "upload bestand"

Hier mijn kersenbuik , ik heb er 2

002.JPG

dat lijkt me wel een Pelvicachromis maar niet de P. pulcher, welke het wel is kan ik niet zeggen.

Vanwege het patroon in de staartvin van dit mannetje menen wij juist wel de pulcher, maar toegegeven, makkelijk is het niet met al die locatievarianten en de variabiliteit.
Er zijn slechts 8 Pelvicachromis soorten, waarvan er een aantal direct kunnen worden weggestreept vanwege patroon in de staartvin.

Die vermeende 15 centimeter, hoe is die gemeten Leo?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan