Co2 fles


P

pimhup

Guest
Hallo allemaal
Ik had vraagje,ik heb co2 set van jbl met 500 gram fles, doe er ongeveer 6 a 7 weken mee maar is nu leeg wil reserve fles erbij hebben maar waarom zit er zoveel verschil in kwa prijs
Die van jbl kosten 70,-
Wat raden jullie aan

vrgr pim
 
Bij de LFS en anders bij een bedrijf dat met gas werkt? Ik heb hier in het dorp eens een installatiebedrijf benaderd die wel iets voor mij wilde betekenen. Ik heb dat uiteindelijk toch niet gedaan maar achteraf was dat waarschijnlijk wel een stuk goedkoper geweest.
 
Ik denk dat de link niet werkt .
Een gevulde co2 fles van 2kg is te koop bij de visvoer webwinkel
 
Ik heb er 2 van 2kg van de Makro (eigenlijk voor biertap installaties). Kost 100 euro statiegeld maar dat krijg je gewoon terug. Als er 1 leeg is weet ik dat ik ergens in de komende maand weer een keer naar de Makro moet. De fles wordt gewoon omgewisseld dus geen gedoe met keuringen.
 
Ik heb er 2 van 2kg van de Makro (eigenlijk voor biertap installaties). Kost 100 euro statiegeld maar dat krijg je gewoon terug. Als er 1 leeg is weet ik dat ik ergens in de komende maand weer een keer naar de Makro moet. De fles wordt gewoon omgewisseld dus geen gedoe met keuringen.
En wat betaal je dan voor het 'vullen'?
 
Ik heb een 6kg fles van de bierhandel, betaal je wel statiegeld voor de fles, maar daarna wissel je hem voor €35,- om voor een nieuwe, dus nooit geen gedoe met vullen of keuren meer.
Ik heb pas na 6 maanden de fles om moeten wisselen omdat hij leeg was.
 
 
Ik had vraagje,ik heb co2 set van jbl met 500 gram fles, doe er ongeveer 6 a 7 weken mee maar is nu leeg wil reserve fles erbij hebben maar waarom zit er zoveel verschil in kwa prijs

Even terug naar de vraag; waarom er zoveel prijsverschil is: dat komt door de merknaam waarvoor je betaald.
Een JBL Proflora 500 gram fles kost je 70 euro. Een Sera CO2 fles 450 gram hervulbaar, gevuld kost 75,- en een Dennerle kost je ook 70,-
Je schrikt helemaal als je een nieuwe 2L fles gaat aanschaffen; Een nieuwe JBL Proflora 2 kg kost je 167,- Een aqua Noa 95,-. Een dennerle 153,-

Koop je een standaard hervulbare CO2 fles van 2L, wat niet merkgebonden is, kost je dat gemiddeld 80 euro.
 
Even terug naar de vraag; waarom er zoveel prijsverschil is: dat komt door de merknaam waarvoor je betaald.
Een JBL Proflora 500 gram fles kost je 70 euro. Een Sera CO2 fles 450 gram hervulbaar, gevuld kost 75,- en een Dennerle kost je ook 70,-
Je schrikt helemaal als je een nieuwe 2L fles gaat aanschaffen; Een nieuwe JBL Proflora 2 kg kost je 167,- Een aqua Noa 95,-. Een dennerle 153,-

Koop je een standaard hervulbare CO2 fles van 2L, wat niet merkgebonden is, kost je dat gemiddeld 80 euro.

Dat is dan veel geld voor een sticker van het merk die erop geplakt zit.
Soms maakt het merk wel verschil, dan koop je ook meer kwaliteit, maar hier gaat dat zeker niet op.
 
In verhouding is hoe groter hoe goedkoper, vandaar dat ik de 6kg genomen heb.
Past net in mijn kast.

Ja dat klopt en ik betaal rond de 6,50 bij Chubb Varel hier. Tot 2 kilo kost nu ik dacht 13 euro dus dat is ook nog vrij goedkoop en tot 5 kilo is iets van 27,50.
 
Hallo allemaal
Ik had vraagje,ik heb co2 set van jbl met 500 gram fles, doe er ongeveer 6 a 7 weken mee maar is nu leeg wil reserve fles erbij hebben maar waarom zit er zoveel verschil in kwa prijs
Die van jbl kosten 70,-
Wat raden jullie aan

vrgr pim
Ik heb de 500 grams fles van Aquaplantsonline. Prijsverschil komt zoals gezegd door 't stickertje erop, wat in het geval van CO2-flessen pure onzin is. Ze worden hetzelfde gemaakt omdat ze aan dezelfde eisen en keuringen moeten voldoen.
 
tot je deze shiney fles ziet https://www.shrimpsandsupplies.com/...lbare-fles-van-aluminium-6-liter/#description :love:
1585509014321.png
1585509077836.png
 
ziet er mooi uit als er maareen type goedkeuring opzit zodat je ze ook in nederland kunt laten vullen
 
Ik betaal voor 500 gram 14.50 en dan krijg je ruilfles mee
Doe er 7 weken mee ,daarom mijn vraag kan ik beter een 500 gram reserve fles bijkopen ,of beter een grotere
 
ik zou er een 2 kilo fles bij kopen,doe je lekker lang mee en een vulling is verhoudings gewijs ook goedkoper.ik doe 6 maanden met een 2 kilo fles op mijn rio 240
 
Ik betaal 30 euro voor 10 kg. Co2 wordt echt veeeeel goedkoper als je een grotere fles neemt, via de slijter.
 
14,50 betalen voor 500 gram is best prijzig als ik het zo lees. Ik betaal zelf 30 euro voor 2 kg. Dat is ook zeker niet goedkoop.
 
14,50 betalen voor 500 gram is best prijzig als ik het zo lees. Ik betaal zelf 30 euro voor 2 kg. Dat is ook zeker niet goedkoop.
Ach slechts 1000% duurder :p (of 500% vergeleken met jouw Co2)
Als het om een auto, of een huis, of WC-rollen ging, zou niemand 500-1000% meer betalen...
 
Laatst bewerkt:
Ik betaal voor 500 gram 14.50 en dan krijg je ruilfles mee
Doe er 7 weken mee ,daarom mijn vraag kan ik beter een 500 gram reserve fles bijkopen ,of beter een grotere
Als t puur voor reserve is; maakt 't verder weinig verschil en is 't puur je eigen voorkeur. Kun en wil je een 2 kilo fles kwijt, lekker doen. Kun of wil je dat niet, hou je 't bij 500 grams.
 
Heb fles laten vullen ,je kan toch gewoon de nieuwe fles erop schroeven en klaar toch ,je hoeft verder toch nergens aan te zitten ,hij loopt gewoon leeg helppppppp
 

Terug
Bovenaan