Wat is er nieuw

CO2 flessen vullen Assen

Esther83

Well-known member
Lid geworden
26 juli 2008
Leeftijd
43
Goedemorgen,

Omdat de adressen in de vastgemaakte lijst niet meer kloppen en ik tot nu toe alleen maar te horen krijg dat het niet mogelijk is, ben ik heel benieuwd waar mensen in de omgeving van Assen hun co2 flessen laten vullen??
Ik heb een goed adres gekregen in Hoogezand, maar iets dichterbij zou ook niet verkeerd zijn!

In Hoogezand is verreweg de goedkoopste en laat het in de stad doen bij Chubb Varel. Misschien kun je rapporteren aan ons welke niet meer vullen zodat we de lijst kunnen aanpassen. Dat kan met de rapporteer knop onder de posten.

In Hoogezand is verreweg de goedkoopste en laat het in de stad doen bij Chubb Varel. Misschien kun je rapporteren aan ons welke niet meer vullen zodat we de lijst kunnen aanpassen. Dat kan met de rapporteer knop onder de posten.

Dat heb ik zojuist gedaan. Ik heb inderdaad begrepen dat die in Hoogezand ook goedkoper is. Ook qua aanschaf van een fles?

Weet niet of dit een optie is :

https://www.supergas.nl/nl/supergas/ruilpunten/67/
Is een ruilsysteem, je betaald dan eenmalig borg voor de door hun geleverde flessen.
Dacht iets van €120 borg voor een 2kg fles.
Maar schijnt ook met een eigen fles te kunnen, al heb ik geen idee hoe lang je de fles dan kwijt bent.
Volgens de lijst is er in Assen een ruilpunt.

Bedankt voor de tip, ik zal het ook eens bekijken.

Dat heb ik zojuist gedaan. Ik heb inderdaad begrepen dat die in Hoogezand ook goedkoper is. Ook qua aanschaf van een fles?

Wat ze vragen voor een fles durf ik niet te zeggen. Bedankt voor het rapporteren van daarnet overigens en de lijst is aangepast.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan