Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Moet je die niet dagelijks toedienen??
Vergeet je snel een keer denk ik en dan krijg je weer instabiele waarden lijkt me wat weer de kans op algen vergroot.
Je bak is nogal groot maar is bio co2 geen betere optie?? Desnoods met 2 flessen zoals Triple ook doet of deed??
Ik heb zelf geen ervaring met die tabletten.
Dit is een heel mooi systeem........voor de verkoper. Je moet heel wat tabletten verbruiken om redelijk CO2 stijging te verkrijgen en vast te houden. En dan heb ik het nog niet over de iets grotere aquarium. Als je je hobby serieus neemt moet je dit niet serieus overwegen. Alleen s morgens toevoegen. 's nachts gebruiken planten geen co2 sterker nog dan producere
kweet niet John,ik vind dat gedoe met bio co2 maar niks. Laat staan het zichtbare,omkeerbakje enz.
Ik voeg al jaren carbo toe,en dacht ineens zou dit ook werken.
Volgens mij heb jij best veel tabletten nodig en zal het dan vrij duur worden.
Op zich is bio co2 niet moeilijk hoor en wekelijks even een fles aanmaken is in 5 min gebeurd Alex. Dagelijks die tabletten doen kost denk ik meer tijd en is veeeeel duurder.
Het bakje zie je aan het oppervlak amper moet ik zeggen en wellicht kun je zoals meer het doen het met een zuurstofsteentje in de bak laten komen.
Bij die tabletten heb je ook weer een diffuser of zo nodig las ik al.
Sorry maar dat gaat em niet worden. Naast het aangezicht,ook geen ruimte meer in de kast. Ook niet voor een co2 fles btw.
Het is niet zozeer dat ik niet goed uitkom met de carbo,interesse of het �berhaupt wel kan werken die tabs.