Nee de fles is nog lang niet leeg maar nu is de ingestelde bel weer normaal dus ik denk dat de ingestelde co2 onder niveau was en nu weer is gestabiliseerdNee valt me op dat je een knik in de slang hebt. Maar is je fles bijna leeg? EOTD.?
Nee de fles is niet leeg en wat bedoel EOTDNee valt me op dat je een knik in de slang hebt. Maar is je fles bijna leeg? EOTD.?
End Of Tank Dump......... en wat bedoel EOTD
Dat vindt ik ook en ik zit op elke 4 sec 10 bellen en soms is dat iets meer of minder en dan is het bv per 4,5 of 3,5 seconde dus een vrij kleine afwijking maar wat ik hier zie is extreem.Mijn bellen gaan ook zeer onregelmatig, maar deze turbostand is wel extreem ja. De onregelmatigheid van het aantal bellen was voor mij overigens aanleiding om een PH controller te nemen.
Ik heb het idee dat op mijn AquaNoa(drukregelaar) de bpm’s met het naaldventiel beter te regelen is op een werkdruk van 1.0bar dan op 1.2bar maar heb hiervoor geen technische verklaring (ik gebruik overigens een reactor, vandaar de lage werkdruk)Wat kan naast vervuiling de reden zijn dat af en toe de hoeveelheid niet stabiel is?
Ik heb soms de indruk dat de omgevingstemperatuur een rol speelt. In mijn geval in de woonkamer. Maar weet niet of dit in theorie kan.Wat kan naast vervuiling de reden zijn dat af en toe de hoeveelheid niet stabiel is?
Welke drukregulaar gebruik je? Komt dit voor bij een specifiek merk/model, of hebben meer merken hier last van?is het normaal dat de co2 bubbels opeens als een gek gaan lopen terwijl ze op 120 bubbels p/ m zijn ingesteld
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.