Colisa Chuna Gold (Honinggoerami) man of vrouw??


M

Michaela

Guest
Een tijd geleden 3 Colisa Chuna Gold gehaald en wel 1 man 2 vrouwen. Nu twijfel ik of dit wel klopt.

Dit is 1
20170312_101425.jpg
20170312_093804.jpg


Dit zijn de andere 2 (die waren wat moeilijker te fotograferen)
20170312_101535.jpg
20170312_101612.jpg
20170312_101657.jpg
20170312_100043.jpg


Ik hoop dat jullie mij wat meer duidelijkheid hierin kunnen geven.

20170312_101506.jpg
 
Hoe groot zijn ze want ik weet dat het lastig te zien is als ze vrij jong zijn. Ik kocht een keer een man waarvan ik dacht dat is een vrouw maar na enige tijd bleek dat de lfs wel gelijk had.
 
Nog jong.. ik heb geen idee precies hoe oud.. ik heb ze nu ongeveer 3 weken.. weet alleen dat ze nog jong waren toen ik ze kocht
 
Ik vind het dan lastig om te zeggen maar wellicht een ander lid die het kan zeggen.
 
In ieder geval bedankt! Ik hoop dat een ander lid me dan nog meer kan vertellen
 
Is lastig te zien
Ik denk foto 1 en 2 man en foto 4 lenks een man en rechts een vrouw.
Maarja 100% zeker echt niet.
Je ziet bij 2 exemplaren het zwart doorkomen en bij de vrouw niet.
Ik denk dat je nog eventjes geduld moet hebben voor 100% zekerheid.
 
Dat gevoel had ik ook! Bedankt voor je antwoord.. zal dan nog wel even moeten wachten wil ik 100% zeker zijn..
 
De eerste is een man van matige kwaliteit. Slechte lichaamsvorm en te grote ogen.

De andere 2 lijken me vrouwen maar foto's kunnen vertekenen. Een filmpje is handiger.
 
Bedankt voor je antwoord.. Ik heb filmpjes gemaakt maar ik krijg ze niet geupload.. blijft maar zeggen dat ze te groot zijn.. en ik heb al zitten knippen zodat het filmpje kleiner wordt
 
Bedankt voor je antwoord.. Ik heb filmpjes gemaakt maar ik krijg ze niet geupload.. blijft maar zeggen dat ze te groot zijn.. en ik heb al zitten knippen zodat het filmpje kleiner wordt
Klopt, dat werkt niet...
Even op youtube zetten, en dan op het film-plaatje in de balk bovenin drukken. En dan de link daarin plakken.;)
 
Dank je Ruben :petjeaf: ben het nu aan het proberen te uploaden in you tube.. zal het straks even proberen hier te plaatsen!
 
Hier nog 1 Filmpje

Colisa Chuna 3

Zijn dit nou 2 mannetjes of toch een vrouwtje en een mannetje..

Wanneer 2 mannetjes moeten ze dan uit elkaar?
 
Zoals ik het zie heb je 1 man en 2 vrouwen.
 
Super! Bedankt voor je antwoord! Dit stelt mij al meer gerust!
 

Terug
Bovenaan