Wat is er nieuw

Colissa 1200 van Giovannitredanari

• Onderwerp starter Onderwerp starter Giovannitredanari
  • Startdatum Startdatum
G

Giovannitredanari

Guest
Hallo iedereen zal me even voorstellen ben giovanni 28 jaar uit het zuiden van het land

Mijn schoonvader en schoonbroer hebben al super lang aquariums etc na wat praten en kijken toch maar eens bedacht om weer een hobby erbij te nemen. in alle vreugde toch maar een aquarium gaan aanschaffen vorig jaar. en ik kwam uit op een meter bak van aqualantis had deze toen via markplaats gehaald en je raad het wel beginners fouten alles te snel willen dus met up en downs had ik dan toch een goed draaiende bak! Tot 2 maanden geleden toen ik op een avond goed keek en de bak lekte en ja wat doe je dan als een gek... kijken voor een nieuwe bak en ja hij moest dan ook iets groter zijn als de oude bak..

Heb toen een trofis colissa 1200 besteld en allemaal netjes laten bezorgen thuis..

Eenmaal de bak op de plaats weer begonnen met opbouwen enz enz deze draait nu inmiddels een week of 6 en moet zeggen dat ik er tot nu toe super tevreden mee ben!
1476461525592-888400096.jpg

Dankjewel ja de plantjes beginnen het goed te doen op het begin was er even een dipje maar dat is helemaal goed gekomen het is trouwens de bedoeling dat hij nog meer groen gaat worden

Nou niet bruin sommige planten kwamen uit mijn oude bak dus die hebben even pijn moeten lijden met omzetten enz. sommige bladeren gingen kapot en wortels trek je over

Zal ik eerlijk zijn haha ik gebruik helemaal niks gewoon een keer per week waterwissel zoveel procent

Zal ik eerlijk zijn haha ik gebruik helemaal niks gewoon een keer per week waterwissel zoveel procent

En je schoonvader en schoonbroer doen dat ook zo??

In 6 weken zul je nog niet veel merken aan de planten. Maar op den duur zullen ze toch echt wel wat planten voeding nodig hebben.
Zeker als je een hoger plantdichtheid wilt bereiken als je nu hebt.

Los daarvan, vind ik dat je de bak mooi hebt ingericht!

Zie ik 3 verschillende goerami's zwemmen??

Kijk en daarom ben ik net hier dat als de planten dadelijk niet meer goed groeien dat ik hier om hulp kan vragen!:book:

Dankje en moet echt zeggen dat de school roodoog zalmpjes weet even de echte naam niet) het echt goed doen en vaak samen in een school zwemmen

Heb ze vorige week gehaald in wurselen bij aquatop heb ze voor de rest nog nergens bij mij in de buurt gezien

waarschijnlijk Moenkhausia sanctaefilomenae
aan de vorm is ook duidelijk te zien dat het geen Hemigrammus is.

Zijn inderdaad de mounkhausia, zal morgen wat betere fotos maken voor jullie😱

Hallo mensen het is alweer een hele tijd geleden maar we zijn er weer haha..ik had bijna de bak willen verkopen omdat ik er geen zin meer in had, waarom weet ik ook niet zo goed maar heb mijn passie weer terug kunnen vinden gelukkig.. dus we zijn weer terug en de bak draait super met veel nieuws! zal morgen wat meer tekst en uitleg geven

Hallo allemaal, Zo hierbij een update.. heb vorige week een co2 systeem op de kop getikt en aangesloten en moet zeggen het werkt allemaal perfect en voeg nu wekelijks de profito toe van easy life en in de bodem nutrition capsules dus ben benieuwd hoe alles gaat groeien enz enz

20170508_164540.jpg

Dankjewel!! Ja ben ook eens benieuwd hoe het gaat groeien.. en vanavond een waterwissel doen zal dan een totaalplaatje maken

Ziet er helder uit, plantjes op de voorgrond tweede foto alg?

Jaa is inderdaad alg maar onderaan beginnen mooie nieuwe bladeren te groeien dus denk dat ik de bladeren met alg ga verwijderen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan