Wat is er nieuw

Colombo testkit

GeertM

Well-known member
Lid geworden
9 juli 2020
Leeftijd
38
Voor mijn waterwaardes te testen heb ikern Colomba druppel testset gekocht, maar nu blijkt dat er geen KH tester inzit. Klopt dat?

Heeft iemand ervaring met een losse Kh druppelset?

In het koffer zit Een KH test bij.
zo niet, even met de verkoper contact opnemen.

de losse test zijn bij bijna alle dieren speciaal zaken re krijgen. Met wat geluk

Bijlagen

• 1D9762B8-D064-4D78-AAAA-284C2604976F.png
    1D9762B8-D064-4D78-AAAA-284C2604976F.png
    2.5 MB · Weergaven: 126
Ik heb die koffer ook maar met een kh test.

Ja klopt, het staat op de koffer. Maar er ontbreekt een flesje denk ik. Ik heb wel 2 flesjes van NO3-2 erin zitten.
Productiefoutje vermoed ik.
Mijn aankoopbon maar eens zoeken dan.
Bedankt!

Inderdaad een inpakfoutje.

Ja dan is er iets niet goed en ik zou bij de verkoper reclameren. Vast een koffertje die op maandagmorgen is gereed gemaakt 😉

Ik ben wel benieuwd hoe de kit is ingericht dan. Heb je een foto van de inhoud toevallig? Ik heb dezelfde testkit, of althans die van Wespro maar dat is dezelfde voor zover ik weet.

Die van Wespro is gelijk aan Colombo inderdaad.

Ik ben wel benieuwd hoe de kit is ingericht dan. Heb je een foto van de inhoud toevallig? Ik heb dezelfde testkit, of althans die van Wespro maar dat is dezelfde voor zover ik weet.

Bijgevoegd een foto van de inhoud. 2 flesjes NO3-2 en geen KH.
De aankoopbon ligt waarschijnlijk al bij het oud papier, dus heeft iemand een tip voor een losse tester?

Bijlagen

• 9214DA4E-A832-4894-8104-964B9D75DBAD.jpeg
    9214DA4E-A832-4894-8104-964B9D75DBAD.jpeg
    161.6 KB · Weergaven: 136
je zou contact kunnen opnemen met de winkelier en het probleem voorleggen, misschien stuurt hij uit coulance wel een flesje kh test op. En anders een losse test bij de lfs kopen, deze zijn niet zo duur en een tweede no3 2 fles kun je wel gebruiken.
No3 gebruik ik meer dan de kh.

je zou contact kunnen opnemen met de winkelier en het probleem voorleggen, misschien stuurt hij uit coulance wel een flesje kh test op. En anders een losse test bij de lfs kopen, deze zijn niet zo duur en een tweede no3 2 fles kun je wel gebruiken.
Ja maar dat extra flesje 2 heb je weinig aan als je poeder en flesje 1 op is.

Waar woon je? Als je in de buurt van Almere woont mag je wel een KH flesje bij me ophalen hoor.
Ik heb die van Colombo en van JBL

Waar woon je? Als je in de buurt van Almere woont mag je wel een KH flesje bij me ophalen hoor.
Ik heb die van Colombo en van JBL

Bedankt voor het aanbod en hulpvaardigheid @rjoemman. Maar ik woon in België, dus dat is wat ver.

Ja ik heb dat topic al eens bekeken. Die testers van JBL schijnen wel goed te zijn. Bedankt.

Ik lees dit toch wel regelmatig bij de sets van Wespro/Colombo. Dat het verkeerd wordt ingepakt.. 🙄

Ik zou hetzelfde doen. Gewoon even de verkoper contacten en kijken of je er samen uit kunt komen. :petjeaf:

Ik heb een keer deze koffer besteld en daarna losse navullingen besteld maar bij het bestellen van de koffer zelf ging het bij mij goed. Mocht ik nog eens een hele koffer bestellen, zal ik het aankoopbewijs goed bewaren! :petjeaf:

Ben ook op zoek naar een goede testkit.
is die colombo goed?
duur?
bedankt!
kut van dat flesje. Ik las dat je uit belgie komt. Tuinwinkels Horta hebben vaak veel colombo producten. Een weetje ... 😉

Nee het is denk ik de goedkoopste en voor onze hobby prima te gebruiken.

Ben ook op zoek naar een goede testkit.
is die colombo goed?
Ja, de testkoffer van Colombo/Superfish/Wespro (alle drie dezelfde koffer met enkel een ander merkje op de buitenkant van de koffer) zijn goede testkoffers. Ik ben er zelf erg tevreden over.

Nee valt mee hoor. Hier in Nederland kost een koffer ongeveer 30,- euro.

Graag gedaan! :petjeaf:

Klopt Ton maar goed ik heb nog nooit ijzer gemeten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan