combinatie vis


G

Goudvisfan

Guest
Hallo beste mensen,

Ik heb een vraag. Ik heb in mijn rio 125 naast een schooltje kegelvlekbarbelen ook roze tetras. Zou ik platy’s bij de roze tetras kunnen zetten? Ik hoorde namelijk dat ze vinnenbijters zijn en roze tetras hebben toch een soort ‘pluim’.

Met vriendelijke groet,
Timo
 
Geen idee hoe dat zit met die vissen maar kan je het sowieso niet beter bij 2 soorten laten of eventueel als dat nog mogelijk is 1 van de 2 soorten uitbreiden,wordt misschien anders wat te druk in de middenlaag.
 
Beetje offtopic denk ik, maar ik houd wel van wat drukte. Worden er niet meer dan 5. Weet iemand nog of het mogelijk is?
 
Hallo beste mensen,

Ik heb een vraag. Ik heb in mijn rio 125 naast een schooltje kegelvlekbarbelen ook roze tetras. Zou ik platy’s bij de roze tetras kunnen zetten? Ik hoorde namelijk dat ze vinnenbijters zijn en roze tetras hebben toch een soort ‘pluim’.

Met vriendelijke groet,
Timo
Wat zijn de aantallen van de vissen die je hebt? Wellicht is het leuker om te kijken naar iets wat meer aan het oppervlak of op de bodem hangt. Lijkt de bak wat voller en gaan de vissen denk ik meer waarderen dan van alles wat in dezelfde laag; kans is dat ze elkaar wat in de weg gaan zwemmen nml
 

Terug
Bovenaan