Wat is er nieuw

Combomba/waterpest

• Onderwerp starter Onderwerp starter Trigger
  • Startdatum Startdatum
T

Trigger

Guest
Hallo allemaal,
wie weet hoe ik Cabomba en waterpest, die beiden vlgs de boeken wat harder water nodig hebben, goed houd? Ik heb hier namelijk zacht water, 6.2 DH uit de kraan....
Ik start nl over ca 2 weken met een nieuwe grote bak en wil ze graag als opstarter erbij maar ja tot nog verslijmen ze steeds in de oude bak.

Re: Combomba/waterpest

Beste,
Ik heb je even een eigen topic gegeven aangezien je per ongeluk je vraag in het topic van een ander had gesteld.
Heb je misschien de verkeerde waterpest? Je hebt de koud water variant ook en die gaat vaak heel snel verslijmen en doorzichtig bruin worden.

Bedankt John. Sorry maar ik ben met de knopjes op het forum nog niet zo handig. Dat van die waterpest in de koudwatervorm zou kunnen...vlgd keer moet ik dus beter navragen. Weer wat geleerd.
Nogmaals bedankt.

Het is mij ook overkomen hoor en als de lfs het niet eens weet dan is het lastig.

429923_0_82_garnalenaquariumplantenwaterpest.jpg

Waterpest.

662313_0_82_elodea_densa.jpg

lodea densa. waterpest.

Mmmm, Bertus, wat is dan het verschil, behalve in uiterlijk?

De onderste foto wordt meestal verkocht als de gewone waterpest. Maar is dat dan de koudwatervorm? Want bij mijn doen die het ook in warm water.

Bedankt Bertus

Heb jij in Den Bosch zacht water Sanneke? Ik hier in Doorwerth wel dus dat k�n ook een oorzaak zijn....
Groetjes Trigger

Ik heb hier een nano met garnalen waar de kh 0-1 is en de ph 5.9. Daar doet de Waterpest het erg goed en het groeit dus als kool. Daar staat de Waterpest in een bosje in de bodem.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan