Controller 420 hvp aqua vraag lichtschema.s die er op staan

  • Onderwerp starter Gaby van Ee
  • Startdatum
G

Gaby van Ee

Guest
Hallo ik ben nieuw op dit forum ik had een vraag over mijn controller van hvp aqua 420 over de lichtprogramma.s die erop staan ik had brasil ingeschakeld maar dat vindt ik niks qua verlichting nu heb ik aqua pl opgestart maar weet daar de lichtschema niet van kan iemand mij daarmee helpen misschien vr gr Gaby
 

Bijlagen

  • IMG-20210507-WA0001.jpg
    IMG-20210507-WA0001.jpg
    47.4 KB · Weergaven: 80
Volgens mij is dat gewoon een TC 420. Er zijn heel wat leden die zo'n ding hebben. Misschien even op deze site zoeken?
 
Volgens mij is dat gewoon een TC 420. Er zijn heel wat leden die zo'n ding hebben. Misschien even op deze site zoeken?
Kan maar ik dacht dat HVP inmiddels ook een eigen controller had ontwikkeld
 
Kan maar ik dacht dat HVP inmiddels ook een eigen controller had ontwikkeld
Dat kan maar onder de naam 420 bieden ze dit aan:
en dat is een, overigens te dure, TC420.
 
Dat kan maar onder de naam 420 bieden ze dit aan:
en dat is een, overigens te dure, TC420.
Dat zeker.
Maar ik bedoelde deze
 
Dat zeker.
Maar ik bedoelde deze
Ok, dat wist ik niet, Wouter. Maar ik denk in dit geval dat Ts, gezien de naam "hvp aqua 420" een TC 420 heeft. En er zijn hier een groot aantal mensen die ook zo'n controller gebruiken en Ts vast kunnen helpen. Hoe dan ook, ik heb er geen dus om te voorkomen dat ik foutieve adviezen geef...
 
Ok, dat wist ik niet, Wouter. Maar ik denk in dit geval dat Ts, gezien de naam "hvp aqua 420" een TC 420 heeft. En er zijn hier een groot aantal mensen die ook zo'n controller gebruiken en Ts vast kunnen helpen. Hoe dan ook, ik heb er geen dus om te voorkomen dat ik foutieve adviezen geef...
Nee ik moest het er ook ff bijpakken welke ze nou hadden.
Maar de Hvp 420 lijkt idd verdomd veel op een tc420
 
Terug
Bovenaan