Wat is er nieuw

Corydora black venezuela ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Frenkiepenkie
  • Startdatum Startdatum
F

Frenkiepenkie

Guest
nu heb ik vanwege overname een eenzame black venezuela, en een maanvis te koop/ruil.. nu wil iemand wel de maanvis ruilen tegen zijn eenzame "black venezuela" gezien de lengte van bijna 7 cm twijfel ik een beetje:

het is een vrouwtje maar denk een donkere aeneus...

he jammer, dan gaan we gewoon verder opzoek 🙂

oja, iemand een idee wat voor beestjes dit zijn ?

Met kleur ingespoten zebra danio's... Ben ik helaas bang voor. Een winkel die deze nog verkoopt zou je eigenlijk moeten aangeven bij een inspectie dienst. Als ik het goed heb mogen deze niet verkocht worden.

rjroberto zei:
Met kleur ingespoten zebra danio's... Ben ik helaas bang voor. Een winkel die deze nog verkoopt zou je eigenlijk moeten aangeven bij een inspectie dienst. Als ik het goed heb mogen deze niet verkocht worden.
Niet ingespoten met kleurstof maar ze hebben het gen van een kwal in zich. deze dieren zijn in de E.U verboden en zouden dus ook niet verkocht mogen worden. Helaas trekt een groothandel uit Lelystad hier niets van aan en blijft ze verhandelen.

Ik weet precies wie je bedoelt :thumbs:

tsjong, en daar is geen controle op, of een meldpunt voor? ik heb ze zelf bij een iemand uit bolsward vandaan, die stopte met de hobby. Geen idee waar zij ze gekocht heeft...

Hier wordt niet zo streng op gecontroleerd helaas. Al weet ik dat toen de douane eens een doos van deze vissen bij een steekproef aantrof op Schiphol deze weer terug gezonden zijn naar de kwekerij in Singapore.

Ze zijn wat mager dus ik zou ze even goed voeren als ik jou was, ze verder goed verzorgen en verder niet mee kweken. Want het zijn natuurlijk vissen die je eigenlijk niet mag hebben.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan