Corydoras aneus witte bult buik


G

Gerwin

Guest
Hoi mensen nieuw hier op het moment hebben 2 van corydoras aneus witte bult buik en zijn behoorlijk dik is dit normaal of ziekte of overboeking mvg grt gerwin graag hulp bvd
 
Dag seabait bedankt voor j reactie zal morgen als k er weer ben ff pic proberen te maken alvast bedankt
 
Na veel geklooi maar kan die bult/buik er niet op krijgen er niet op krijgen maar.. ziet er verder wel gezond uit toch maat zegt hijs overvoerd houd t wel even in de gaten maar bedankt voor j response als betere pic kan krijgen stuur k wel ty

20180602_210525.jpg
 
Ook is hij veel inactief en die andere met bult buik ook meer dan mn res v mn corydoras
 
Op de foyto zie ik een gezonde vrouwtjes Corydoras aeneus op een verkeerde bodem. Deze diertjes wensen zand.

De buik is vrij zacht, en jij zou het ook niet fijn vinden om met je buik over een grindpad te moeten kruipen. Dit is vergelijkbaar,
 
Bedankt voor j response.fijn te horen dat visje ok is ben toch al van plan voor zandbodem te gaan op aanraden van meerdere mensen... aangezien ik cacatuoides wil ga houden ben nieuw met aquarium.. word weer druk weekend ..
 
Bedankt voor j response.fijn te horen dat visje ok is ben toch al van plan voor zandbodem te gaan op aanraden van meerdere mensen... aangezien ik cacatuoides wil ga houden ben nieuw met aquarium.. word weer druk weekend ..
Dat is geen goede combinatie. Als de Cichliden eitjes hebben krijgen de Corydoras er flink van langs.
 
Ik heb de Panda gehad icm de Caca s en dat was geen pretje voor de Panda s. Ook zonder eitjes waren die erg nerveus en schoten van boven naar beneden.
Nu had ik een 80cm en dus niet zo heel groot.
 
Dat is geen goede combinatie. Als de Cichliden eitjes hebben krijgen de Corydoras er flink van langs.
Ok... was mij verteld dat het wel ging jammer vind corydoras wel leuke viskes
 
Ik heb de Panda gehad icm de Caca s en dat was geen pretje voor de Panda s. Ook zonder eitjes waren die erg nerveus en schoten van boven naar beneden.
Nu had ik een 80cm en dus niet zo heel groot.
Hier ook bak v 80 ik kijk het wel eerst aan en anders moet ik ze ter adoptie maar afstaan.. beestjes door wc spoelen of dood laten gaan is ook al zoiets toch
 

Terug
Bovenaan