Corydoras kwekers


FlowLong

Well-known member
Lid geworden
18 januari 2021
Berichten
57
Leeftijd
33
Ik ben op zoek naar hobbykwekers in de omgeving Noord-Holland. Hoe vind ik die het makkelijkst? Ik zie af en toe wel wat voorbij komen op marktplaats maar de kwekers bevinden zich zelden in Noord-Holland.
 
Waar wil je die gekweekte corydorassen op inzetten, ik doe namelijk hier een kweekje met aneus maar ik zou het nimmer waarderen als er iemand zomaar iets mee van plan is.
Dan ruil ik ze liever voor een haring met uitjes en zuur.
 
Dus wederom de vraag wat wil jij met corydoraskwekers
 
De geheimen garnalengenootschap heeft een illegaal underground corydora race circuit georganiseerd waar garnalen op bezadelde corydora moeten strijden voor het enige eten wat ze die week krijgen om maar goed te presteren. Ts wilt natuurlijk de snelste corydora hebben om deel te mogen nemen dat is wel logisch toch! Iedereen doet mee!
 
De geheimen garnalengenootschap heeft een illegaal underground corydora race circuit georganiseerd waar garnalen op bezadelde corydora moeten strijden voor het enige eten wat ze die week krijgen om maar goed te presteren. Ts wilt natuurlijk de snelste corydora hebben om deel te mogen nemen dat is wel logisch toch! Iedereen doet mee!

Tis dat de klok van het forum niet goed loopt , anders dacht ik toch echt dat je een probleem had 😊tis wel 🤣
Ik ben ook naar grote exemplaren aan het zoeken , maar valt precies niet mee tegenwoordig , vroeger stond er genoeg op marktplaats , tegenwoordig bijna niks meer , alleen maar klein grut (en daarvan ook heel weinig)
 
Tis dat de klok van het forum niet goed loopt , anders dacht ik toch echt dat je een probleem had 😊tis wel 🤣
Ik ben ook naar grote exemplaren aan het zoeken , maar valt precies niet mee tegenwoordig , vroeger stond er genoeg op marktplaats , tegenwoordig bijna niks meer , alleen maar klein grut (en daarvan ook heel weinig)
Als je eerder was had ik je groot grut kunnen geven maar ik wil ze nu zelf houden 😂 als mn fantoomzalmen weg zijn doen ik me corys in mn 100 en dan doe ik wat klein grut in mn 60. Ik heb laatst via iemand een mp advertentie gekregen maar dat is ook 10km verder. Moet er wat voor over hebben 😄
 
gewoon even in de zoekfunctie van facebook op aquarium zoeken, ik ben bij al die groepen weggegaan omdat ik geen vissen meer heb dus weet niet hoe die groepen heten
 
kan je er een paar noemen, want facebook heeft hier wel een streng beleid op.
Je zoekt naar aquarium groepen niet kweekgroepen, en op een aquariumgroep vind je de kweekers. Fb verbied dat inderdaad 😛
 

Terug
Bovenaan