Wat is er nieuw

corydoras paleatus op zij, blaas probleem?!?!

Mandykuh

Well-known member
Lid geworden
5 november 2012
Berichten
1,873
Voor de grumpies 😛 ik heb gegoogled en alles afgezocht voor ik de vraag stelde dus wie o wie?!?!?!?!

Mijn kleinecorydoras paleatus ligt al enige tijd op zijn zij alsof die dood is... wil ik hem eruit halen gaat die weg zwemmend he. Maar dan ligt die dus 10 cm verder op zijn zij. Hij of zij dat maakt ff niet uit is ook kleiner dan de rest maar nooit problemen mee gehad. Ik zie ook niets aan de buitenkant ook niet toen ik hem in het netje had.....

Ik heb een zwemblaas probleem al eens gehad met een maanvis maar die ging op de kop nu is een cptje een bodemvis dus zal die dat daarom niet doen.

Ik weet nu niet wat wijsheid is eruit halen en dode (kom me niet aan met een hamer of tegen de muur ofzo dat kan ik niet!!!! END OF DISCUSSIE!!!!) of laten zitten en euhm .......??????????????
 
Ow en mn kleine cptje zit in een rio 400 met 3 andere corrys en euhm clown en een L en jappies.
 
Niemand?
 
Hoelang heb je de cory's al?
En de rest gedraagt zich 'normaal'?

Waterwaardes ok�?

Het kan natuurlijk altijd wel, dat er eentje doodgaat 'zonder aanwijsbare oorzaak'.
Maar het klinkt niet ok�.....
 
Euhm nog geen jaar.
Ja

Ja op het fosfaat na maar dat begint...
 
Als de buitenkant goed eruit ziet wordt het moeilijk om wat te bedenken.
Je kan het even aankijken, maar als je het zelf te zielig vind moet je zelf bedenken hoe je hem uit z'n lijden haalt.
Ik zou het niet weten, maar het is wel iets inwendig denk ik.
Het kan van alles zijn :S
 
Ik heb het wel vaker gezien bij corydoras in een winkel, wat het precies is weet ik niet, maar meestal was het aflopende zaak.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan