J
Jaleentjuh
Guest
Ik werd vandaag wakker en zag dat mijn CPO kreeftje verveld was. Ik heb een koppeltje in een 60L bak met redelijk wat schuilplaatsen (8 als je de plantjes waar ze onder zitten niet meerekent). Toen ik het velletje zag had ik al het gevoel dat er iets niet klopte want de pootjes zagen er niet doorzichtig uit zoals bij mijn oude kreeftje altijd.
Toen ik mijn kreeftje had gevonden in mijn bak zag ik dat deze helemaal geen pootjes meer heeft. Alle pootjes behalve de 2 "eetpootjes" zoals ik ze noem zijn weg. Ik heb het kreeftje in een leefbakje gedaan en hier een decoratie in gedaan zodat mijn kreeftje eronder kan gaan zitten. Ze kan zich alleen nog met haar staart voortbewegen dus ik wou er geen klein potje in zitten omdat ze enorm ongeco�rdineerd beweegt.
Ik gebruik Crusta Chitin+ en doe dat normaal 1 keer in de week in de bak.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt en/of idee�n van hoe ik dit het best aan kan pakken? Pootjes kunnen terug groeien na een tijdje maar omdat ze nu helemaal geen pootjes meer heeft weet ik niet of dit nog steeds het geval is.
Decoratie in het leefbakje
Het arme ding op dr rug in het bakje
De neste afbeelding die ik kon krijgen van het beestje zonder pootjes.
Toen ik mijn kreeftje had gevonden in mijn bak zag ik dat deze helemaal geen pootjes meer heeft. Alle pootjes behalve de 2 "eetpootjes" zoals ik ze noem zijn weg. Ik heb het kreeftje in een leefbakje gedaan en hier een decoratie in gedaan zodat mijn kreeftje eronder kan gaan zitten. Ze kan zich alleen nog met haar staart voortbewegen dus ik wou er geen klein potje in zitten omdat ze enorm ongeco�rdineerd beweegt.
Ik gebruik Crusta Chitin+ en doe dat normaal 1 keer in de week in de bak.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt en/of idee�n van hoe ik dit het best aan kan pakken? Pootjes kunnen terug groeien na een tijdje maar omdat ze nu helemaal geen pootjes meer heeft weet ik niet of dit nog steeds het geval is.
Decoratie in het leefbakje
Het arme ding op dr rug in het bakje
De neste afbeelding die ik kon krijgen van het beestje zonder pootjes.