Wat is er nieuw

cpo met cr garnalen

Killerfish

Well-known member
Lid geworden
13 maart 2011
Leeftijd
31
Nu wil ik al een hele tijd cpo kreeftjes, alleen gaat dit niet samen met mijn cory's(althans, dit heb ik veel op internet gelezen). Nu heb ik een superfish staat met cr en golden bee garnalen. De garnalen en kreeft komen van dezelfde verkoper, mocht dit een probleem zijn. Mijn grootste zorg en tevens vraag is: gaat dit goed en vermoord de kreeft mijn garnalen niet? Mijn garnalen gaan voor, dus dan liever geen kreeft dan dode garnalen. Het gaat om de kreeft in de advertentie. Ik kan er dan het beste 1nemen, als ik er al 1 kan nemen?

http://link.marktplaats.nl/799284648

Ik heb bij het CPOtje vuurtjes zitten en ja er verdwijnt er wel eens eentje, die dan smakelijk wordt opgepeuzeld

Dan doe ik het denk ik niet, heb nog niet zo heel veel garnalen en wil de gok niet aangaan. Iemand anders ervaringen?

Zo goed als elke kreeft zal ze pakken als het de kans krijgt en sommige kreeften zijn ware meesters in het garnalen vangen en doen bijna niet anders.
Je kan ze bijvoeren wat je wil maar zo'n rondscharrelende garnaal blijft toch een trigger voor de kreeft.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan