Wat is er nieuw

cpo met otoniclus vittatus

• Onderwerp starter Onderwerp starter sarasa
  • Startdatum Startdatum
Zal wel gaan hoor,misschien dat er eens een oogje van een oto mist maar ze hebben er toch twee! 😉
Gaat misschien prima maar je moet er rekening mee houden dat kreeftjes valse krengen naar andere bewoners kunnen zijn dus zou bv m'n grapje best weleens kunnen gebeuren als je pech hebt.

de kreeftjes zijn zowat uitgegroeid en heb ze nog nooit betrapt op een aanval tegen zowel vis als garnaal soms komt welles een van de antennebaarsjes dichtbij een van de kreeftjes en dan dijnze de kreeftjes snel terug ook bij andere vissen die in de buurt komen. in het begin waren ze wat feller en nu zijn het makke watjes

John heeft gelijk ja. Ik heb ze ook die cpo en ze proberen regelmatig een Endlergup te vangen.
Ik hoor ook weleens mensen dat het goed gaat maar dat zijn dan denk ik de wat rustigere cpo s. Ik vind het felle beestjes die ik verder niet zou combineren met vissen of garnalen.

Dat hoor je ook vaak idd dat ze veranderen van gedrag maar dat kan ook weer omslaan dus is geen garantie.

sarasa zei:
de kreeftjes zijn zowat uitgegroeid en heb ze nog nooit betrapt op een aanval tegen zowel vis als garnaal soms komt welles een van de antennebaarsjes dichtbij een van de kreeftjes en dan dijnze de kreeftjes snel terug ook bij andere vissen die in de buurt komen. in het begin waren ze wat feller en nu zijn het makke watjes

O. vittatus kan sowieso niet bij M. ramirezi (antennebaarsjes) omdat je ze een stuk koeler moet houden.

Dan zou je een andere Otocinclus soort moeten nemen.

ja klopt ik zag die visjes zo van foto en vond ze wel leuk nu zag ik dat die koeler zitten dan de baarsjes op 26-28

Ligt ook er aan het karakter van het beestje . je hebt ook aggresieve die alles proberen te vangen en hele rustig die niks doen . En mannetjes zijn in het algemeen soms net wat aggressiever omdat die meer territoriaal zijn dan vrouwtjes kreeften .

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan