Wat is er nieuw

cr jongbroed

kellemes

Well-known member
Lid geworden
8 december 2012
Heb net wat jonkies gespot.. nu staat voor vandaag de standaard verversing op het programma.. kan ik dat gewoon doen? Of moet ik nu de bak met rust laten of zo?

Zoek het jong 😉
339568kellemes_0_85_download.jpg

Zie nu trouwens ook dat mijn uploadprogramma'tje de foto's automatisch draait, waar dat niet gewenst is, ga ik binnenkort maar eens achteraan 😉

Heb momenteel sinds vorige week ook jonge CR's, maar heb wel ververst. Echter minder dan normaal. Zie het jong mooi op de klimop zitten. 🙂

Leuk! Hebben ze nog helemaal geen stukje rode kleur?

Aangezien ik gisteravond ook het eerste CR jonkie zag, lees ik even mee.
Zag er helaas maar ��n en die viel op omdat de kardinalen ineens allemaal achter 'm aan vlogen.

Zie het jonkie van Mark rood/wit tekening hebben. 🙂 Bij mij is de kleur ook al goed te zien.

@WilcoNL: Oei, hoop dat ie het overleefd dan..
Jawel, deze hebben al hun kleur, in deze rood (heb ook wat cb's in deze bak), ik kan niet met fotocamera's overweg vandaar dat het niet overkomt 😉

Ah, leuk hoor. Hoe groot zijn ze?
Ik heb ook Blue Fairy's, maar dit was duidelijk een CR 😀

Er staan veel planten in en een hele grote (Kokos) bos Javamos, dus ik hoop dat ze zich goed verstoppen tot ze groot genoeg zijn. Ik zag er iig maar ��n. Wel al 2-3 mm groot.

Tuurlijk kan je gewoon verversen..alleen het water van boven af eruit halen.
Niet bodem afzuigen ofzo..

Leuk dat het zo goed gaat...
Ff foto natuurlijk als ze wat groter zijn..

Zoals iedereen al aangeeft kun je gewoon verversen, maar wel goed opletten dat je geen kleintje meezuigt. Ik deed weleens een stukje panty om de slang om dit te voorkomen.

Gebruik enkel een luchtslang voor afhevelen in de garnalenbak.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan