Lang geleden dat ik hier was, maar ik heb weer tijd voor een aquarium dus ik ga weer beginnen. (sst, stiekem al in gedachten over 2
)
Nou wil ik in eerste instantie een garnalenbak maken, maar met mijn onderzoek welke het moet gaan worden heb ik een aantal vragen. Ik lees dat TB gevoeliger zijn voor waterveranderingen (en andere waardes eisen) dan CR's, hoe kan dit eigenlijk aangezien TB gekweekt zijn vanuit CR's toch?
Daarnaast is mij niet duidelijk wat nou het verschil is tussen CR's met of zonder een TB gen. Kunnen uit CR's met TB gen (in theorie) alle onderstaande TB's komen?
Overigens heb ik qua keuze nog helemaal niks uitgesloten (nouja Japonica's
), maar ook de tijgers en de Neocaridina soorten staan nog op de radars. Adviezen worden zeer gewaardeerd.
)Nou wil ik in eerste instantie een garnalenbak maken, maar met mijn onderzoek welke het moet gaan worden heb ik een aantal vragen. Ik lees dat TB gevoeliger zijn voor waterveranderingen (en andere waardes eisen) dan CR's, hoe kan dit eigenlijk aangezien TB gekweekt zijn vanuit CR's toch?
Daarnaast is mij niet duidelijk wat nou het verschil is tussen CR's met of zonder een TB gen. Kunnen uit CR's met TB gen (in theorie) alle onderstaande TB's komen?
Overigens heb ik qua keuze nog helemaal niks uitgesloten (nouja Japonica's
), maar ook de tijgers en de Neocaridina soorten staan nog op de radars. Adviezen worden zeer gewaardeerd.
Laatst bewerkt: