Daytime Matrix stekkers

MischaC

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 april 2020
Berichten
258
Leeftijd
45
Hoi,

weet iemand of je de stekkers van de Day Time matrix profielen (male en female) ook ergens los kunt kopen, of een passende stekker.

groet Mischa
 
 
Die had ik gezien Raoul, dank je wel:). Dacht alleen als ik nu de stekkers ergens goedkoop op de kop kan tikken dan kan ik zelf de kabels in elkaar zetten en e.e.a. besparen. € 22,90 voor een kabel wel enigszins aan de prijs, zeker als je er 3 wilt hebben en dan ook nog 3 x een voedingskabel.
 
Dan zou je bij zo'n radio electronica zaak moeten kijken waar ze losse stekkers en weerstandjes en leds e.d. verkopen.
 
Hoezo voedingskabel?
Je sluit het aan op de tc420 en die geef je een voeding.
 
Hoezo voedingskabel?
Je sluit het aan op de tc420 en die geef je een voeding.
Klopt daar heb je idd gelijk aan:). Zat nog even met een andere constructie in mijn hoofd. Wordt een losse voeding van Conrad. Wordt trouwens niet aangestuurd via een tc420, maar een Profilux.
 

Zo dat is een stevige prijs voor een simpel kabeltje, ongelooflijk wat er soms voor prijzen gerekend worden zeg. :unsure:
 
Ts dit zijn aparte stekkers die van daytime zijn niet los verkrijgbaar heb ik gemerkt.
Mijn oplossing de stekkers demonteren en vervangen voor xlr stekker zijn goed verkrijgbaar en goedkoop ;)
 
Na heel wat gegoogle het onderstaande gevonden. Wellicht heeft iemand anders er ook nog wat aan.


Verkrijgbaar in allerlei verschillende pin aantallen
 
Zijn dat niet gewoon RGB 12/24 volt kabels wat eraan zit?
 
Terug
Bovenaan