Wat is er nieuw

De grote verhuizing door MrHangover

• Onderwerp starter Onderwerp starter MrHangover
  • Startdatum Startdatum
ik heb helaas geen verstand van LED. sorry

Helaas...

�en dezer dagen ga ik ff langs de LFS om daar verdere info op te vragen. Als het goed is zouden er weer blauwe LED's aanwezig zijn dan. Beetje speuren hier op het forum en elders leverde mij voldoende info op om ermee te gaan beginnen. Wel zit er nu een Farlowella acus en een koppeltje Ramirezi in. Het vrouwtje macmasteri is al een tijdje spoorloos. Ik heb geen lijkje gespot, maar die zal waarschijnlijk gelijk verorberd worden door de Ancistrussen en de Synodontissen, maar wellicht zit ze ergens verstopt op een nestje, wie weet. Er zijn genoeg onontdekte plekjes in de bak waar ik niet kan kijken..

altijd jammer als ze zich te goed verstoppen 😉

ah, mooie visjes, rami's

Zo even een kleine update, er is een hoop gebeurd.
Allereerst voelden de Ramirezi zich erg op hun gemak en besloten ze om maar even een lading eitjes af te staan. Ik heb al eerder Rami's gehouden en toen gebeurde hetzelfde. Het nestje zelf is intussen allang weg, maar het blijft leuk om te zien dat ze het naar hun zin hebben.
Hier het nestje samen met trotse ouder.
xhvXZsX.jpg

Ook had ik in het verlichtingtopic een vraag gesteld over nachtverlichting. Ik wilde graag nachtverlichting in mijn bak hebben omdat ik erg vaak 's nachts thuiskom van werk en dan staan de normale lampen al uit. Na wat info ben ik gestuit op RGB LED strips van 1 meter. Deze heb ik op de achterste kap geplakt, controllerdoosje hangt achter de bak en het geheel zit aangesloten op een tijdklokje. Als kleur gebruik ik een donkerblauwe gloed, wat een mooi effect heeft op mijn bak.
96C7jEv.jpg

In het echt is het nog ietsjes lichter, maar dat is slecht te zien op de foto..

i2OAS0N.jpg

Ik zal proberen om binnenkort weer wat totaaltjes te posten...

Re: De grote verhuizing

Nou, kan er geen cacatuoides van maken. Agassizii zie ik er ook niet echt in terug. Dan kan ik me eerder in Dravik vinden, namelijk dat het macmasteri is.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan