Wat is er nieuw

De jbl e701

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BerreBoer
  • Startdatum Startdatum
B

BerreBoer

Guest
Dag beste mensen,
Ik zo graag een Jbl e701 kopen.
maar sommige mensen zeggen dat het veel lawaai maakt en is dat zo want het zou op mijn kamer komen te staan.
En filter hij het water ook goed?
(het is voor een juwel rio 125)
:S
:help:
 
Ik heb die pomp gehad en was echt geruisloos, perfecte pomp! Ik bad de pomp op een 80cm bak. Hierna een heel gehad en die maakte in het begin veel lawaai. Nu de jbl en 1501 deze bromt wel wat maar is ook een giga filter. Ik ben zeer tevreden over de jbl filters!
 
Maar dat is normaal zeker want al mijn filters hebben ongveer 2weken moeten indraaien voor dat ze stiller waren.
Maar geeft deze filter veel stroom af? Want er zitten redelijk veel planten in.
Al vast bedankt :thumbs:
 
Ik heb hem hier draaien en hij is echt geruisloos!
Ik moest hem de eerste keer een beetje kantelen naar voren en naar achteren om al het lucht eruit te laten en sindsdien hoor je hem echt niet!

Voor een rio 125 lijkt ie me prima! Ik heb hem hier op 60 liter en dat is echt wel een beetje overkill dus moet ik de kraantjes een beetje afknijpen.
 
De stroming is te regelen met een soort kraantje, dus ideaal.
 
Ik heb de 901...voor mijn 80 cm bak...vanaf dag 1...muis stil 🙂
 
JBL heeft mooie filters voor een goede prijs al ik het zelf. Ik heb de JBL 1500, deze maakt een klein beetje geluid maar niet veel voor zo'n groot ding.
 
zoals al mijn voorgngers zeggen hetis een zeer goede en greuisloze pomp 😉 heb de e 901 op men kamer staan
 
Danku wel iedereen voor jullie informatie!!! 😀 En voor de tip (Minizen)
 
zolang er alle luch uit is zijn de filters van eheim en jbl stil

met lucht hoor je hem wel
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan