Fotoalbum van blackmoor (Daan)


Als ik het vergelijk met mijn sneue bedoening helemaal... zit te wachten op een grote fles plantenvoeding, voor het eerst dat ik daar aan begin. Hoop binnenkort ook weer groene plaatjes te kunnen tonen ;)
Het ziet er goed uit bij jou!

Ga je beginnen met de EI? Of de AIO van Gilles?
 
Ja, dat hoop ik ook. Tot aan kort geleden had ik enorme Echinodorissen staan, is bijna niets meer van over.
 
Vast wel, ik heb mijn hoop gevestigd in de kunde van Backplay ;) Morgen komt het binnen. Als het goed werkt ga ik weer foto's plaatsen, op dit moment is het een sneue bedoening.
 
Update: na de vakantie en snoeibeurt!
IMG_4768.JPG
IMG_4771.JPG
IMG_4772.JPG
IMG_4773.JPG
 
Doet het allemaal lekker Daan!
Leuk,ben benieuwd naar je vissen!

Bedankt John! Ik kan haast niet wachten! Maar heb voor de vakantie mijn filte gedaan, en er zitten enkel garnalen in. Zal ik hem vandaag verschonen? Of wachten tot twee weken nadat de vissen er zijn?
 
Hoe is de doorstroming van het filter?

Nog redelijk goed, laatste beurt voor de vakantie namelijk de slangen doorgeragt met een borsteltje.

Oja, mijn nieuwe 'stenen-voor-leuke-aqua-projecten':D Vers uit de Alpen en de Pyreneën
IMG_4775.JPG
 
Dan zou ik helemaal niks aan het filter doen,beste is om zo min mogelijk aan het filtermateriaal te zitten en als je aan de uitstroming ziet dat deze duidelijk minder is dan is het pas tijd! ;)
Dus standaard om de zoveel weken aan je filter rommelen is nergens voor nodig.

Mooi spul heb je meegenomen,zeker die ronde platte stenen!
 

Terug
Bovenaan