Fotoalbum van blackmoor (Daan)


John gaf jou ook hele goede raad net hetzelfde wat ik dacht .
 
John gaf jou ook hele goede raad net hetzelfde wat ik dacht .

Ok dan laat ik het lekker zo en vrijdag naar de lfs! Moet ik nog iets met mn co2 doen? Iets verminderen?
Drop checker is niet superlichtgroen, dus co2 zal wel niet te hoog zitten maar heb geen ervaring met vissen en hogere co2....
 
Laat voorlopig jou CO2 maar zoals deze is .
Planten groeien echt de bak uit en zolang je in de groene zone blijft is het ok voor de vissen .
 
Staat er lekker fris en fruitig... uhmm, bedoel fris en groen bij :D
Het groeit echt als een tierelier, en wat een mooie stenen heb je weer mee terug genomen! :thumbs:
 
Staat er lekker fris en fruitig... uhmm, bedoel fris en groen bij :D
Het groeit echt als een tierelier, en wat een mooie stenen heb je weer mee terug genomen! :thumbs:

Bedankt! Nog even en ik kan als ik de kap van mijn bak opendoe zo een fruitsla maken:D
Een deel van de stenen ligt al in de hillstream. Andere deel ga ik gebruiken voor mijn terrararium en allerlei leuke projecten:D

Moet maar weer eens de tl gaan vervangen. Alweer een jaar geleden..... De rode planten doen het namelijk niet echt heel goed zegmaar.....
 
Erg mooie bak Daan! In her echt ziet het er zelfs nog beter uit! Nu alleen nog de vissen

Gelukkig zijn alle wanscenario's die je had bedacht niet uitgekomen:D;)
 
Erg mooie bak Daan! In her echt ziet het er zelfs nog beter uit! Nu alleen nog de vissen

Gelukkig zijn alle wanscenario's die je had bedacht niet uitgekomen:D;)

Haha, er is nog niet eens een halve kilo co2 opgegaan!
Het licht doet het ook nog
En de buren hebben niet teveel gevoerd!
De waardes zijn nog prima!

Op naar de vissen!
 
Wauw, jaloers op jou plantengroei in je rio! Goed bezig :thumbs: T verbaast me niet met jou skills met planten ;) andere bakken ook tof om te zien. Succes met de komende bewoners!
 
Wauw, jaloers op jou plantengroei in je rio! Goed bezig :thumbs: T verbaast me niet met jou skills met planten ;) andere bakken ook tof om te zien. Succes met de komende bewoners!

Haha bedankt Fuubs!,:daisy::daisy: Maar skills met planten klopt niet hoor, als er aquarium voorstaat dan wel. Mijn kamerplanten gaan vaak wat minder:D Te weinig licht...:br:
 
Mooie bak die 180. Enne, die valisneria is dat de spiralis zo groot?
 
Mooie bak die 180. Enne, die valisneria is dat de spiralis zo groot?

Nee, dat is de V. Gigantea, die wordt wel één meter of meer!
 
De vissen zijn er:

Halfmoon betta man (dacht ik?)
IMG_4791.JPG
IMG_4794.JPG
IMG_4797.JPG
IMG_4808.JPG



De vuurtetra's:
IMG_4798.JPG
IMG_4802.JPG
IMG_4804.JPG



Totaaltje met vis:
IMG_4806.JPG
IMG_4810.JPG
 
Super die tetra's en echt een hele mooie Beta !!!
 
Hartstikke mooi Daan! Prachtige Betta heb weten te scoren. De bak zelf ziet er ook fantastisch uit!
 
Super die tetra's en echt een hele mooie Beta !!!

Die tertra's zijn zo leuk om naar te kijken! Helaas wat minder om te fotograferen...:D Een heeft echter wel een aardig dik buikje...?
 
Hartstikke mooi Daan! Prachtige Betta heb weten te scoren. De bak zelf ziet er ook fantastisch uit!

Bedankt Nicole! Er waren iets van 5 betta's, en ik en mijn zusje vonden deze 't mooist! Hij is al lekker de bak aan het verkennen:D Niks bovenzonevis:D
 
Bedankt Nicole! Er waren iets van 5 betta's, en ik en mijn zusje vonden deze 't mooist! Hij is al lekker de bak aan het verkennen:D Niks bovenzonevis:D
Er gaat een wereld voor die Betta open!
 
Even een weekje wachten dan zijn je vissen prima op kleur, alle ingrediënten zitten al in de planten pracht :thumbs:
 
Mooie vissen!


Filmpie!!!:foto:

Welke vissen zijn de volgende op het lijstje?
 
Noemt die maar Marcel ofzo :D:D:D

Ja de beheerder heeft een behoorlijk buikje:p

Mooie betta heb je Daan.

En de H. amandae moeten nog wat op kleur komen, maar dan heb je echt mooie visjes!
 
Mooi bakkie zo, lekker groen.

Thanks Albert! Het begint nu nog meer te kriebelen om toch mijn hillsteream bakje om te bouwen tot junglebak als kweekbak
Even een weekje wachten dan zijn je vissen prima op kleur, alle ingrediënten zitten al in de planten pracht :thumbs:

:daisy::daisy: Komt wel goed
Mooie vissen!


Filmpie!!!:foto:

Welke vissen zijn de volgende op het lijstje?

Bedankt Ruben!
Ik moet nog effe kijken hoe dat gaat met youtube
Ja de beheerder heeft een behoorlijk buikje:p

Mooie betta heb je Daan.

En de H. amandae moeten nog wat op kleur komen, maar dan heb je echt mooie visjes!

Haha, op de beurs zullen we dat vast wel zien:D
Ja die betta is erg leuk! Hij zit nu van de HC te proberen op de bodem van de bak, is best actief trouwens! Nog tips om op te letten?
 
Je hebt nu meer vissen, dus meer werk voor het filter.
Dus in het begin erg weinig voeren. En dit langzaam opbouwen naar normaal.

Dan passen de baccies in het filter zich hierop aan.
 
Je hebt nu meer vissen, dus meer werk voor het filter.
Dus in het begin erg weinig voeren. En dit langzaam opbouwen naar normaal.

Dan passen de baccies in het filter zich hierop aan.
Ok, ik heb nu 1,5 algenwafel op de ruit geplakt en een beetje granulaat gevoerd, maar de appels nemen het al over van de vissen
 
Je ziet precies waar de wafels zitten door naar de slakken te kijken:(:D
IMG_4811.JPG
 
Druk baasje die Betta.
 
Mooi filmpje!
Die betta heeft de tijd van zijn leven!:D
 

Terug
Bovenaan