Fotoalbum van blackmoor (Daan)


Prachtige bak, met hele mooie vissen, Daan!
Erg mooie Betta uitgezocht, die gaat het prima naar de zin krijgen daar!
 
Prachtige bak, met hele mooie vissen, Daan!
Erg mooie Betta uitgezocht, die gaat het prima naar de zin krijgen daar!

Bedankt Ben! Mss komt er nog een leuke bodemvis bij, maar mss ook niet

Het eerste slachtoffer is gevallen.... Een gevalletje van over het hoofd gezien? Wss tijdens de vakantie gebeurd....
IMG_4814.JPG
 
Wat een leuke beta zeg, gaaf om te zien hoe hij alles aan het het ontdekken is. En je bak ziet er echt super uit zeg!
 
Noemen ze zoiets niet een "dragon half moon"?

hoe dan ook heb je echt een prachtexemplaar te pakken.

Geen idee eigenlijk, zal eens opzoeken! En dat bij de lfs:daisy: Ben er superblijmee! Maar 't is wel een echte rover, de hele tijd op jacht:D
 
Mooie betta hoor! Mijn eerste was ook een ramp met eten, at alleen 1 soort granulaat en voor de rest bliefte meneer helemaal niets :D
 
Mooie betta hoor! Mijn eerste was ook een ramp met eten, at alleen 1 soort granulaat en voor de rest bliefte meneer helemaal niets :D

Haha, da's nor erger ja! Mijne eet wel zijn muggenlarven als ik ze met een pincet heen en weer beweeg:D
 
Leuk Daan! Je zult zien dat de amandae's goed zullen opvallen in je bak. Mooie betta ook, jij en je zusje hebben goed gekozen!

Bedankt Christian! Misschien komt er nog een leuk bodemvisje bij, maar heb ik veel meer (makkelijke) keus dan corry's? Of nog een kleine algeneter, alhoewel je voor pantsermeervallen toch minimaal 10 cm hebt?
 
Bedankt Christian! Misschien komt er nog een leuk bodemvisje bij, maar heb ik veel meer (makkelijke) keus dan corry's? Of nog een kleine algeneter, alhoewel je voor pantsermeervallen toch minimaal 10 cm hebt?
Pantsermeervallen zijn toch o.a. corydoras?
Kuhlii's zouden een leuke optie zijn, ze zijn altijd actief. Heb je ook al aan cichliden gedacht?
 

Terug
Bovenaan