Fotoalbum van blackmoor (Daan)


Mooi Daan! De betta had er ook zin in!

Haha, ja, maar heeft er geen één binnengekregen jammergenoeg.... Vanochtend met een pincet wat gegeven, want ze zinken snel en dan zijn ze voor je het weet allemaal opgesmuld door de vuurzalmpjes!
 
Nog meer foto's, de vissen hadden er zin in!

En gewoon met de iPad! (camera die ik heb is geel goed, maar kan je geen opzetstuk opzetten voor macro....)
IMG_4891.JPG
IMG_4896.JPG
IMG_4900.JPG
IMG_4911.JPG
IMG_4917.JPG
 
Bedankt allemaal! De combi betta en vuurzalmpjes gaat super, zwemmen telkens rustig tussen elkaar door en kijken totaal niet naar elkaar om of doen vervelend!
 
Bedankt allemaal! De combi betta en vuurzalmpjes gaat super, zwemmen telkens rustig tussen elkaar door en kijken totaal niet naar elkaar om of doen vervelend!

Dat zeg ik nu wel, maar ik zie nujuist een visje dat een hapje neemt van de betta staart! Hoop dat dat niet weer gebeurd...... Huj schrok zich te pletter!
 
Dat herinner ik mij inderdaad nog, lekker gegroeid zo te zien!

Groeit zeker goed nu idd! Groeit er bijna uit!

Wat leuk Daan, hoeveel tijd is nou verstreken sinds je de lamp aangeplant hebt?

Eerste foto was op 29 Januari, groeit dus niet zo snel maar dan heb he ook wat! Eerst met potgrond en ongeveer mei met aquasoil, deed het toen beter! Laagje van ong. 1 cm water erin en voor mekaar! Blauwalg? Eerst wel, maar gaat vanzelf weg!
 
Eerste foto was op 29 Januari, groeit dus niet zo snel maar dan heb he ook wat! Eerst met potgrond en ongeveer mei met aquasoil, deed het toen beter! Laagje van ong. 1 cm water erin en voor mekaar! Blauwalg? Eerst wel, maar gaat vanzelf weg
Erg leuk projectje, hoeveel licht geef je het?
 
Vanochten rook ik een vieze geur toen ik de bak opendeed:help:. Alle vissen zijn er nog? Check. Dan is het weer een appelslak:br: En ja hoor, wat stonk hij! Goed schoongemaakt en het huisje weer de bak in. Hebben de garnalen er nog wat aan. R.I.P. appelslak:'(
Momenteel nog twee over van de vier, de andere is toen ik op vakantie was heengegaan, en een boel kroost. Waarom ze zo snel zijn overleden? De temperatuur is te hoog denk ik. Heb ze volwassen gekocht op 18 februari dit jaar, en ze horen op 24 °C ongeveer, maar dat kan niet met m'n vissen nu.... Hopem dat hun kinderen het allemaal overleven
IMG_4981.JPG
 
Vissen lijken wel op mij als er chinees op tafel komt te staan zo vallen ze het eten aan :D
Ziet er weer prachtig uit Daan! :thumbs:
 
Ja dat is ook een aardige kosten post.

Nou de kosten gaat het niet om, ik moet namelijk met mijn moeder helemaal naar Ede toe (45 min rijden heen alleen al) voor die co2..... En voor de vissen kan ik OOK niet op de fiets...... Want een halfuur hobbelen op de fiets met die vissen lijkt me niet gezond toch? Dus ja, ze hebben 't ook druk en ik kan ze niet vragen om twee keer per week met mij voor mijn bak ergens heen te rijden
 
Nou de kosten gaat het niet om, ik moet namelijk met mijn moeder helemaal naar Ede toe (45 min rijden heen alleen al) voor die co2..... En voor de vissen kan ik OOK niet op de fiets...... Want een halfuur hobbelen op de fiets met die vissen lijkt me niet gezond toch? Dus ja, ze hebben 't ook druk en ik kan ze niet vragen om twee keer per week met mij voor mijn bak ergens heen te rijden
Ja dat is inderdaad ook lastig. Mijn lfs is 15 min fietsen wat op zich wel prettig is aangezien ik geen auto heb.
 
Want een halfuur hobbelen op de fiets met die vissen lijkt me niet gezond toch?
Ik doe het al jaren, zo'n 20 minuten op de fiets. Visjes in de rugzak :) Het transport van waar ze gekweekt worden naar de groothandel en dan weer naar de LFS is langer en waarschijnlijk veel hardhandiger.Nooit problemen mee gehad. Hier ook geen auto.
 

Terug
Bovenaan