Fotoalbum van blackmoor (Daan)


Vind het er echt tof uit zien :smitten:
Misschien een idee voor in de toekomst bij onze eigen bak!

Het was ook het idee om boomwortels die in het water groeien te imiteren:D
Die zuignapjes had ik trouwens nog over van de JbL e701:D
 
Het was ook het idee om boomwortels die in het water groeien te imiteren:D
Die zuignapjes had ik trouwens nog over van de JbL e701:D

Die heb ik dan ook nog ergens liggen na aanschaf van de JBL e701.. wie weet.. :D

Vind het erg goed gelukt, complimenten!
 
Heb deze,blijkbaar gemist:sorry: heerlijke beplanting, ziet er erg natuurlijk uit.

grt hans.
 
De HN doet het goed!
 
Heb deze,blijkbaar gemist:sorry: heerlijke beplanting, ziet er erg natuurlijk uit.

grt hans.

Dankje! Ik ben zo ook wel tevreden (voor een bak met sluierstaarten dan:D)
 
Weer eens wat geknutseld:
IMG_4340.JPG
 
Mooi Daan!
 
Ik zit met verbazing te kijken! Ik hoorde van alle kanten dat goudvissen funest zijn voor alle planten, maar jouw bak ziet er puntgaaf uit! :D
Is het dat sluierstaarten wel plantvriendelijk zijn, of is dit allemaal één grote leugen :rolleyes::p
 
Ik zit met verbazing te kijken! Ik hoorde van alle kanten dat goudvissen funest zijn voor alle planten, maar jouw bak ziet er puntgaaf uit! :D
Is het dat sluierstaarten wel plantvriendelijk zijn, of is dit allemaal één grote leugen :rolleyes::p

Dankje! Tja, het is een kwestie van snelgroeiende planten kiezen en planten die een goed wortelstelsel hebben.
(misschien is mijn bak nu ook zo mooi omdat ik onwetend de hele bak vol met planten heb opgestart, ik weet het ook niet)
De sluiers laten alles redelijk met rust (nu nog wel.....) het enige is dat ik op langzaamgroeiende planten zoals anubias veel algen heb....... Ik lees bij een aantal sluierstaarthouders dat hun vissen alles er als een gek uittrekken, maar ik heb blijkbaar te veel planten om dat te doen? Ik zou het niet weten....
 
Nog wat:

IMG_4347.JPG
 
Mooie foto. Het zou zo voor een heuvel kunnen uitgaan in een miniatuur landschap.
 
Super leuk elke keer Daan om te zien wat je hebt bedacht!! Heel mooie die miniatuurtjes!
 
Mooi aquarium Daan.

Het is een mooi tapijt HN geworden.

En je bent erg creatief. Haal je het mos voor de miniaturen gewoon uit het bos?
 
Mooi aquarium Daan.

Het is een mooi tapijt HN geworden.

En je bent erg creatief. Haal je het mos voor de miniaturen gewoon uit het bos?

Bedankt! Die mosjes haal ik zelfs gewoon uit de tuin!

Gisteren nog een miniatuurtje gemaakt:
IMG_4369.JPG


Ja, die HN doet het zeker goed. Hier kun je dat al aan de wortels zien:

IMG_4368.JPG
 
Wat ga je met al die kunstwerkjes doen? :D
 
Leuk project :thumbs:
Heb je misschien wat betere foto's van hoe je heet spiderwood heb bevestigd?
Kon net niet goed zien ( ligt misschien aan mijzelf)
Wil dit namelijk ook gaan doen in mijn rio 180
 
Leuk project :thumbs:
Heb je misschien wat betere foto's van hoe je heet spiderwood heb bevestigd?
Kon net niet goed zien ( ligt misschien aan mijzelf)
Wil dit namelijk ook gaan doen in mijn rio 180

Ik heb het even getekend, mss dat het dan duidelijker is:

Ik heb twee JBL zuignappen genommen, waar van die 'klemmetjes' voor de slangen aanzitten. Daar heb ik wat visdraad omheengewonden en dan het andere uiteinde van het draad aan een stuk hout. Het hout blijft staan omdat de 'middenbalk' in mijn Rio het stuk dan ondersteund. Bij het andere stuk hout zit er visdraad aan het hout en dan hang je zegmaar het hout op aan de zuignap:


IMG_4417.JPG
IMG_4418.JPG
 
De nieuwe vallisneria spiralis zit erbij! (er is een anubias uitgegaan, die is naar de kweekbak gegaan)

IMG_4424.JPG
IMG_4425.JPG
IMG_4426.JPG
 
Lekker oerwoudje Daan:)

Jep, en langzaam vervang ik de planten die het niet zo goed doen (anubias, die groeit wel, maar veel alg......) door planten die het super doen!
 

Terug
Bovenaan