De lantis aquaria van Don1262


Geen druppel veranderd 😄
De gele is nogsteeds wazig!
Hebben jullie nog een leuke naam voor deze dames? Anders noem ik ze gewoon red en yellow 😄 dit zijn mn eerste eigen gekweekte guppen.
Zonder titel49_20231008200139.png
 
Laatst bewerkt:
Yin en Yang ?
Hmm das ook wel een leuke 😀

Mooie Guppen Don en in namen ben ik ook slecht en geeft ze hier dan ook nooit een naam.
Dankje! Ze zien er weer prachtig uit! Vaker waterwisselen helpt heel erg (om de dag 20%)
Heb geen zieke visjes meer en me gup met vinrot is ook weer aan het genezen 🥳
 
Mooi dat de Gup ook weer hersteld.
Jaa het heeft maar 2 maanden geduurd ook 😂
Onderkant is al dicht gegroeid, de bovenkant nog een beetje ravelig, daarna kan de staart weer langer groeien en dr rug vin misschien nog een beetje mooier. En ik hoop dat ze weel lekker aan gaat komen. Ze is nog zo lekker levendig en sociaal als altijd. Ben blij dat ik het heb vol gehouden. Ben wel eens even moedeloos geweest
IMG_20231009_130922.jpg
 
Ja soms is het lastig om te bepalen wat het beste is voor de vis maar goed in dit geval heb je zoals het lijkt de juiste beslissingen genomen.
 
Ja soms is het lastig om te bepalen wat het beste is voor de vis maar goed in dit geval heb je zoals het lijkt de juiste beslissingen genomen.
Zolang een vis nog niet drijft, zinkt, lekt of bijna knapt geef ik het niet op 😄
 
Naast de groene, gele, rode, blauwe, bleke en glasgarnaaltjes kwam ik gisteren deze mijnwerker tegen. Die zit in de weerpiegeling te dromen over wat zn toekomst moet voorstellen. 😂
IMG_20231008_205013.jpg
 

Terug
Bovenaan