Wat is er nieuw

De Lido 120 van foxtrotcharlybravo

foxtrotcharlybravo

Well-known member
Lid geworden
12 maart 2011
Bij deze zou ik ook eens onze Lido 120 met jullie willen delen, we beginnen steeds meer tevreden over deze bak te worden.
Ik zou alleen het witte grind nog eens willen vervangen voor filterzand of zwart grind.
En wil er ook een mooie plantenbak van maken, met het visbestand zijn we nog niet helemaal tevreden en daar komen nog wat aanpassingen aan.
Visbestand: 8x Chinese Danio(gaan er op termijn uit)
3x vuurzalm (daar wil ik er 10 van maken als de Danio,s er uit zijn)
4x corydora
2x platty (daar hebben we een bandje mee dus die blijven)
4x hele kleine Danio,s (weet nog niet wat we daarmee gaan doen)

60? vuurgarnalen(of meer heb weer jongen) (zou er graag nog wat andere garnalen bij plaatsen op termijn)

En natuurlijk onze planten mosbol/javamos/sterrenkruid en nog een paar waarvan ik even de naam niet zo weet.
Op termijn moet het dus een mooie hele volle plantenbak worden, soms zie ik bakken voorbij komen op het forum en denk van oef die kant willen we opwerken.

Extra voeding is momenteel easy life carbo/ easy life profito verder nog niks.En voor de vissen natuurlijk vlokvoer/diepvries o.a mosselvlees/rode/zwarte muggelarven en nog tabletten.
Nou genoeg gepraat bij deze de foto,s (genomen met een aardappel sorry)

k499hZP0oku8Tf5SVG51t0QTnYAUnKXZ.jpeg

feedback is altijd welkom

Ziet er idd heel leuk uit ja.

Thanks we zijn er ook best tevreden mee, enne btw jenee98 hier is ook de game pc de deur uit gegaan en de aquarium weer in huis ha ha.
Dat vind het vrouwtje veel beter en ik eigenlijk ook wel bf4 er uit en Lido 120 er in ha ha .

Mooi aquarium, vooral dat stuk hout met mos op, net een boom 🙂

Mooi aquarium.
Maareh.. ik wist niet aardappels foto's konden maken 😀
Ik neem aan dat je dit op een tablet of iets anders typt en het woord
autmatisch wordt gecorrigeerd.
Vind ik zelf ook altijd heel vervelend.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan