Wat is er nieuw

De transformatie van mijn aquarium door Panda6186

• Onderwerp starter Onderwerp starter Panda6186
  • Startdatum Startdatum
P

Panda6186

Guest
Hallo,

Dit is mijn 120 liter juwel bak. Ik heb vandaag mijn aquarium helemaal opnieuw ingericht. Ik ben er zelf super blij mee.Wat vinden jullie ervan 🙂 ? (De onderstere is van hoe het eerst was)

20190428_165559.jpg

20190428_165609.jpg

20190428_164037.jpg

IMG-20190420-WA0005.jpeg

een hele verbetering hoor al zou ik zelf liever dat schip vervangen voor een leuke plant maar ja smaken verschillen😉

Hartstikke mooi geworden, wat een vooruitgang!
Ik heb proberen in te zoomen op de Vallisneria. Twijfel of je die te diep hebt geplant. Tot en met de wortels in de bodem, dieper hoeft niet.

Goed gedaan! Ik vind het een stuk beter zo. Echte planten zien er toch beter uit he 😉.

Bedacht me net iets... ik weet niet of dat in je andere topic aan bod is gekomen, maar geef je de plantjes ook te eten? ;-)

Zeker een verbetering, goed gedaan!
Die Nymphoides sp. aan de linkerkant op het hout heeft een flinke wortelpartij, die gebruiken ze vooral om voedingsstoffen uit de grond te halen. Ik denk dat je die beter in de bodem kan stoppen, normaal moet er dan wel een soort voedingsbodem/modder/klei in zitten. Maar misschien dat je ook weg komt met kleibolletjes, misschien dat de capsules van @tuinkabouter zelfs uitkomst bieden, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Een voedingsbodem is zo enorm achterhaald, die gaan hooguit een half jaar mee en zijn daarna uitgewerkt en dan gaan ze nog meestal rotten ook

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan