Wat is er nieuw

De trigon 350 van An Vrolijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter An Vrolijk
  • Startdatum Startdatum
A

An Vrolijk

Guest
Een jaar geleden is deze trigon er gekomen. Ergens heb ik er wel spijt van. Vol met diepe krassen waar de alg zo lekker in gaat zitten. Nou ja het is niet anders.
Maar wat een pokkeding om in te richten is dat zeg.
Het bestand is vanalles wat. Azië en Zuid-Amerika doormekaar omdat ik toendertijd 2 bakken heb moeten samenvoegen.
De bovenlaag kijkt vrij leeg maar ik koop er geen vissen bij. Ik wil er eerst zeker van zijn wat ik nou echt ermee wil. Dus deze visjes mogen hier oud worden en dan zien we wel verder.
20170404_002435.jpg

is inderdaad een dingetje dat inrichten toch ziet het er niet verkeerd uit hoor
alleen jammer van het stuk witte muur wat zichtbaar is maar voor de rest :thumbs:

groet
jaap

Ja daar baal ik ook van. Er staat een enchidorus nu, daar wil ik eigenlijk een grote bos valisneria dat lijkt me wel gaaf dan is het meteen ook een stuk dichter

Zou het aan het gebogen glas(?) van de trigon liggen dat er makkelijk krassen inkomen? De mijne heeft er ook serieus last van.
Wel mooi gedaan!

De bak staat niet helemaal tegen de muur aan en ik kan er niet bij in die hoek. Merk wel dat de bak eigenlijk te groot is voor me. Hahahaha of ik ben te klein dat kan ook. Achterin kan ik bijna niet bij.het is maar goed dat de eettafel er tegenaan staat zodat ik daar op kan gaan staan hahahaha

Ik weet niet of het aan het glas ligt. Ben zelf altijd heel voorzichtig ermee en maak zelf eigenlijk nooit krassen.....afkloppen

20170412_235700.jpg

Een klein visje met een hele grote bek. Ben de naam ervan kwijt. Zitten er 4 in als ik het goed heb, maar ze zijn echt heel schuw.

20170412_235740.jpg

Hier zitten er 2 van in. Heb ik gered uit een 70cm bakje. Bijkomend voordeel.......ze hebben bijna alle puntalg opgegeten. Toen ik ze net had waren ze echt moddervet van Veel teveel en verkeerd voer.
Vooralsnog zijn ze lief Voormekaar. Zwemmen en chillen samen en af en toe gek gedrag zoals schudden met dat hele lijf .

20170412_235756.jpg

Gewoon lief.

Nee geen albino. Gewoon een gele met blauwe oogjes.
Er zit nog een man bij en een vrouw allemaal uit hetzelfde nest. Maar die hebben die sluiers dus niet, en zijn ook veel groter als die met sluiers

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan