De vissen van mijn bak.....


J

Juriaan

Guest
Hoi,
Enige tijd geleden hèb ik me opnieuw voorgesteld. Alleen zou ik nog een keer mijn visbestand delen. Dat gaat nu gebeuren....
Ik ben ik het bezit van een Juwel hoekaquarium (+-350liter), binnen pomp verwijderd en vervangen voor extern filter.
Het is een bak met veel planten en schuilmogelijkheden.

In mijn blak zitten de volgende vissen:
5 Ramirezi (3 vrouw, 2 man)
15 kardinaal tetra's (gaan er wellicht 20 worden)
10 corydoras atropersona (wil ik 15 van maken)
4 botia striata (ga ik aanvullen tot zes)
1 ancistrus gele stip
1 Chinese algeneter
20 japonica garnalen (als het goed is)
2 rotsgarnalen
8 marmee bijlzalmen

Ik heb even geen wetenschappelijke namen bij de hand....

Maar wat vinden jullie ervan? En nog tips voor aanvulling of juist niet.

Ik zal nog even een foto van de bak bijvoegen.

Groet Juriaan
 
IMG_20181104_114304.jpg
 
Weinig meningen helaas, ik zou die nepkwallen eruit halen en wat drijfgroen erin doen
 
Bak ziet er goed uit en past als gegoten in die hoek.
 
Weinig meningen helaas, ik zou die nepkwallen eruit halen en wat drijfgroen erin doen
Ja idd helaas, maar niet zoveel aan te doen denk ik. Maar bedankt dat jij wel reageert

De nepkwallen zitten erin voor mijn zoontje van zes. We doen de bak samen, dus tja
En over het drijf groen zit ik wel te twijfelen. Lijkt me wel mooi, maar het moet ook weer niet teveel licht weghalen......en daar ben ik dan wel een beetje bang voor.
 
Erg gaaf! Vind de kwallen op zich wel passen, als dat het is qua gekke decoratie voor je zoontje :D En ja, hij moet het natuurlijk ook leuk vinden! Bak ziet er goed uit trouwens en de hoek is a match made in heaven!
 
Ja idd helaas, maar niet zoveel aan te doen denk ik. Maar bedankt dat jij wel reageert

De nepkwallen zitten erin voor mijn zoontje van zes. We doen de bak samen, dus tja
En over het drijf groen zit ik wel te twijfelen. Lijkt me wel mooi, maar het moet ook weer niet teveel licht weghalen......en daar ben ik dan wel een beetje bang voor.

Ja kids vinden dat soort dingen leuk inderdaad, drijfgroen is vrij makkelijk te controleren qua groei, zou alleen geen eendkroos nemen want dat is echt troep
 
Erg gaaf! Vind de kwallen op zich wel passen, als dat het is qua gekke decoratie voor je zoontje :D En ja, hij moet het natuurlijk ook leuk vinden! Bak ziet er goed uit trouwens en de hoek is a match made in heaven!

Dank en dat is het idd wat betreft zijn deciratde. Maar is wel erg leuk om "samen" met hem een bak te hebben..
 
Ja kids vinden dat soort dingen leuk inderdaad, drijfgroen is vrij makkelijk te controleren qua groei, zou alleen geen eendkroos nemen want dat is echt troep

Nee geen eendenkroos dat wist ik wel, ga ff kijken is misschien idd wel leuk een beetje drijfgroen
 

Terug
Bovenaan