Wat is er nieuw

Decoratie stukken voor Aquariums

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Displaynaam
  • Startdatum Startdatum
D

Displaynaam

Guest
Zijn er mensen die ��n of meerder mensen hun vissen kwijt door decoratie? Kwijt als in dood.

Ik kocht tijd terug een decoratie stuk en de vissen konen er makkelijk door heen zwemmen, maar toen gingen ze na boven en werd het nauwer toen liep de vis vast en klem. Heb het decoratie voorzichtig gesloopt en de vis er uitgehaald, helaas voor niks. Ook ben ik Cichliden kwijt aan mijn Eheim pomp.

Is het onrealistisch verwachting van mij wanneer ik vraag om vis prof aquarium decoratie stuk.
 
Ik heb een kunstboom in mijn aquarium gehad. Er zaten wel ruimtes in waardoor de vissen eruit konden, maar deze konden ze niet altijd vinden dus helaas een aantal dode vissen aan over gehouden. Nu staat hij bij mijn vader in het aquarium. Hij heeft wat meer gaten erin gemaakt en nu gaat het prima.
 
Had een vulkaan. GROTE ancistrus man, van bovenaf er schuin in,kop in loze ruimte, staart erbij, en Vast.
Had hem wel gezien, niet bij nagedacht.
2 dag zat hij er nog in. Toen ging het licht aan, dood.
 
Kwa decoratie gebruik ik zelf alleen maar hout, planten en stenen. Zelf heb ik het gelukkig nog nooit mee gemaakt dat een vis vast zat. Wel eens meegemaakt dat ik mijn aquarium opnieuw aan het inrichten was en het hout eruit had gehaald, na enkele minuten kwam ik er achter dat hier nog een Ancistrus in zat.... Gelukkig heeft hij dit avontuur wel overleefd.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan