dekammieshop.nl (webshop, Waalwijk)


Iris76

Well-known member
Lid geworden
12 mei 2009
Berichten
129
Leeftijd
48
Locatie
Tilburg
Het is een speciaalzaak voor reptielen, maar verkopen ook decoratiematerialen en voer voor vissen.
Ik heb bij deze site diverse Repashy gels gekocht en ben zeer tevreden over de verleende service.


Kwaliteit & breedte van het assortiment:
Voor de doorgewinterde aquariaan is het zeer gericht zoeken, daar het een reptielen speciaalzaak is.
Voor de doorgewinterde terrarium liefhebber is het een zeer uitgebreide webshop.
Ze verkopen hoogwaardig voer, ook gezond levend voer en spullen van goede kwaliteit, geschikt voor toepassing bij dieren.

Klantvriendelijkheid & service:
Zeer goed. Bij een foutieve of wijziging van bestelling wordt er meegedacht en worden er goede oplossingen aangeboden.
Zeer goede en snelle communicatie!

Kennis van zaken:
Kan ik niet over oordelen, daar dit een webshop is en ik er fysiek geen bezoek gebracht heb.
Ik twijfel er echter niet aan, dat de kennis op het gebied van terrarium dieren zeer professioneel zal zijn.

Prijsstelling
Ik heb voor mijn producten niets teveel betaald, ook al zijn dit importbestellingen uit de VS.
Ik heb een blik geworpen op het aanbod in levend voedsel en ook daar zag ik, naar mijn mening, geen te hoge bedragen.

Al met al een webshop met een prima service waar ik zeker terug ga komen,
aangezien ik vermoed dat ik en mijn vissen 'fan' zullen worden van de Repashy gels.
:D
 
Ik heb vernomen dat ze het assortiment voor vissen willen gaan uitbreiden.
Wellicht binnenkort dus meer te vinden op deze website voor aquarianen.
 

Terug
Bovenaan