A
AnjadW
Guest
nu ik voor mijn gevoel zo'n beetje klaar ben met de inrichting van mijn 60 liter bak, zal ik hem hier laten zien. onlangs heb ik er een achterwandje in gekit, en gelijk in een paar groeven ervan wat mos vastgelijmd met Pattex secondelijm. Van een gulle gever hier op het AF heb ik veel mos gekregen van diverse soorten, dit heb ik rijkelijk in de bak gebruikt, omdat er ook 20 vuurtjes in zitten. in januari haal ik er nog 20 bij. er zitten ook 11 danio choprae in en 3 blue Moscow guppies.
aan mossoorten zit erin: javamos, ricca, fissidensmos, stringymos en mosolenium.
van de plantjes weet ik geen naam.
dat de danio's misschien iets te krap zitten, heb ik inmiddels vernomen. verdere op- en aanmerkingen zijn natuurlijk welkom!
allereerst een totaalplaatje
Hier een mosmatje van javamos en een plantje gemaakt van javamos, door het in een plantenring te stoppen en de ring een beetje in de aarde te verbergen.
het is slecht te zien, maar hier op de achterwand heb ik wat mos in de groeven gelijmd.
hier ook wat vaag te zien, het mooie fissidensmos, waar ik op een stuk mopanihout een soort paadje naar achter heb gemaakt, door het te lijmen.
aan mossoorten zit erin: javamos, ricca, fissidensmos, stringymos en mosolenium.
van de plantjes weet ik geen naam.
dat de danio's misschien iets te krap zitten, heb ik inmiddels vernomen. verdere op- en aanmerkingen zijn natuurlijk welkom!
allereerst een totaalplaatje
Hier een mosmatje van javamos en een plantje gemaakt van javamos, door het in een plantenring te stoppen en de ring een beetje in de aarde te verbergen.
het is slecht te zien, maar hier op de achterwand heb ik wat mos in de groeven gelijmd.
hier ook wat vaag te zien, het mooie fissidensmos, waar ik op een stuk mopanihout een soort paadje naar achter heb gemaakt, door het te lijmen.