Dennerle Nano bakje 30 L van xxMaxx


xxMaxx zei:
Nou, ik heb helaas een macbook en ik weet nog niet hoe dat werkt. Op een windows computer had ik het wel geweten!
Heb zelf geen ervaring met Macbook, maar kwam dit tegen;
iPhoto: Je heel eenvoudig een foto roteren met het trackpad van je MacBook door met twee vingers een beweging tegen of met de klok mee te maken. Dit werkt natuurlijk ook op het nieuwe Magic Trackpad.
Bron;
http://www.appletips.nl/10-snelle-handi ... x-deel-16/

Hier nog meer tips voor foto's op een Mac.
http://www.appletips.nl/voorvertoning-m ... -bewerken/
 
Ik zal het even proberen. Want de foto's zijn gewoon recht op mijn laptop, ze staan niet opzij, ze worden opzij geupload? Dus ik weet niet of het daar wel aan ligt.....
 
Ik zie ze gewoon 'recht' hoor. Op de iPad tenminste, neem aan op mn iMac idem dito.
 
Mooi gedaan dit bakje!!

Op mijn Ipad staan je foto's ook gewoon rechtop.
 
Fozzy zei:
Ik zie ze gewoon 'recht' hoor. Op de iPad tenminste, neem aan op mn iMac idem dito.
Lijkt een Windows probleempje. :D Als ik de foto's direct bekijk op een ander tabblad in Firefox, staan ze wel rechtop. :S
 
Ligt ook aan de manier waarop ik foto's maak.. Als ik mijn telefoon recht hou en foto's naak wordt hij opzij ge�pload,telefoon plat = rechte ge�ploade foto....
 
Eventjes een update hoe hij er nu bij staat, 4 dagen na opstart. Nog niet veel verandert, nog hetzelfde... Christmas mos op hout wordt al wel wat groener gelukkig!

UZ4k2P_iPtxH6ge1u9l3oCJkALWSq5yl.jpeg
 
Weer nieuwe foto! Waterwissel gedaan (50%) en de garnalen zitten er nu in. Rotala walichii wordt al mooi rood van boven en de HC lijkt ook goed te groeien!! Wat mij betreft gaat het erg goed. Bio co2 loopt ook lekker. Voor de rest heb ik dagbemesting van dennerle en 1 x per week crusta druppels voor de garnalen. Wat je overigens rechts op de foto ziet is spaghetti, lekkernijtje voor de garnalen!

y7zRQyJBo4zs6aZf3TGsT2TupffNZo0Q.jpeg
 
Leuk bakje heb je daar staan!
 
Bedankt! Qua inrichting nog niet tevreden maar laat eerst even de planten goed aanslaan en dat begint goed te gaan!
 
nog meer foto's dan maar?

Foto's zijn van gisteren

inzoometje op de hc:

-DWkNvxK_VlUGj2mdy3rXQ-KZ2atCBj8.jpeg


Rotala groeit al goed voor de flipper!

-DWkNvxK_VlUGj2mdy3rXQ-KZ2atCBj8.jpeg


Het sterrenkruid. Ga ik er denk ik uithalen en daar ook rotala stekken. Vind het er namelijk niet zo mooi uitzien..

-DWkNvxK_VlUGj2mdy3rXQ-KZ2atCBj8.jpeg


Nog een totaaltje:

-DWkNvxK_VlUGj2mdy3rXQ-KZ2atCBj8.jpeg


totaal van toen het was opgestart:

-DWkNvxK_VlUGj2mdy3rXQ-KZ2atCBj8.jpeg
 
Jaja dat is nog mooier geworden,knap bakje zo!
 

Terug
Bovenaan