KevinK
Well-known member
- Lid geworden
- 16 december 2013
Maar eens een fotoalbum aanmaken voor mijn nano bak op me slaapkamer. Heb de cube bakken van Dennerle altijd geweldig mooi gevonden, dus uiteindelijk maar 1 gekocht als vervanger van me garnalen bakje.
Specificaties techniek :
Aquarium : Dennerle nano cube 60 liter.
Filter : Eheim Classis 150.
Verlichting : 2x Dennerle nano light 11W
Verwarming : Superfish 150W
Bodem : Colombo Flora Base soil.
Bewoners : Momenteel 5x Crystal red garnaal maar dat worden een lading vuurgarnalen.
Uiteindelijk wil ik de bak gaan gebruiken om een aquascape in te maken maar moet even wachten totdat ik een co2 set heb voor deze bak en een mooie lilypipe set.
Foto's :
Zodra de bak naar een aquascape wordt veranderd ga ik ook een nieuwe kast bouwen want deze is te klein.
Ga me nu vooral op mijn plantenbak en deze bak richten. Zodra mijn betta's door ouderdom overlijden zal ik de andere nano en 60cm weg doen. Het word gewoon teveel werk.....
Specificaties techniek :
Aquarium : Dennerle nano cube 60 liter.
Filter : Eheim Classis 150.
Verlichting : 2x Dennerle nano light 11W
Verwarming : Superfish 150W
Bodem : Colombo Flora Base soil.
Bewoners : Momenteel 5x Crystal red garnaal maar dat worden een lading vuurgarnalen.
Uiteindelijk wil ik de bak gaan gebruiken om een aquascape in te maken maar moet even wachten totdat ik een co2 set heb voor deze bak en een mooie lilypipe set.
Foto's :
Zodra de bak naar een aquascape wordt veranderd ga ik ook een nieuwe kast bouwen want deze is te klein.
Ga me nu vooral op mijn plantenbak en deze bak richten. Zodra mijn betta's door ouderdom overlijden zal ik de andere nano en 60cm weg doen. Het word gewoon teveel werk.....