Wat is er nieuw

Dennerle Nano Eckfilter XL Ervaring???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mir81
  • Startdatum Startdatum
M

Mir81

Guest
Hallo,

zijn hier mensen die de Dennerle Nano Eckfilter XL gebruiken?

Groeten,

Mirjam

Hoi,

Ik heb de nano filter xl in mijn nano cube 60 liter. Hij staat bij mij op mijn slaapkamer en hoor de filter niet. Verder ben ik er erg over te spreken. (Heb de filter pas een week)

Groetjes,

( ben nieuw op het forum dus zal me nog een keer voorstellen)

Als je het internet even afzoekt dan kom je toch voornamelijk positieve ervaringen tegen over die hoekfilters van Dennerle, zelf gebruik ik ze trouwens niet.
Zou zeker voor Dennerle gaan, en niet voor merkloos.

Ik ken deze niet en ben bang dat er weinig leden dus ervaring mee hebben. Veel gebruiken de hoekfilters van Dennerle en die moeten verder wel goed voldoen.

Dank jullie wel!

Deze heb ik een tijd gehad, totdat hij het opeens niet meer deed na 2 jaar..

Ik gebruik deze sinds kort in mijn 40L bakje en ben er zeer tevreden over. Die van mij staat ook op mn slaapkamer en ik hoor hem ook niet. Hij werkt verder naar behoren, ik zou hem je dus ook aanraden.

Ik heb het standaard hoekfilter (xl versie is langer, maar zelfde pomphuis).
Dit filter heb ik al 2 jaar. Filter werkt goed en is zeer stil. Fleece filter is veilig voor babygarnalen.
Een nadeel. De zuignapjes waren na 2 maanden al plat. Ik heb toen een zakje zuignapjes besteld op internet. Gewoon merkloze transparante mini zuignapjes. Die zitten er nu dus al 1 jaar en 10 maanden op.

groet,
Marcel

Inmiddels draait de filter, is niet de XL geworden, die bleek te lang. Hoop dat hij voldoende capaciteit heeft, zou wel moeten volgens de fabrikant.

biljoenblik zei:
Een nadeel. De zuignapjes waren na 2 maanden al plat. Ik heb toen een zakje zuignapjes besteld op internet. Gewoon merkloze transparante mini zuignapjes. Die zitten er nu dus al 1 jaar en 10 maanden op.

groet,
Marcel

Klopt inderdaad, die zuignapjes zijn prut.. ik begrijp niet dat ze dat nog niet op orde hebben.
Maar goed, als dat alles is.. 😉

Mir81 zei:
Inmiddels draait de filter, is niet de XL geworden, die bleek te lang. Hoop dat hij voldoende capaciteit heeft, zou wel moeten volgens de fabrikant.

En welk filter is het geworden. Dat is erg informatief voor toekomstige lezers.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan