Wat is er nieuw

Dergkreeft

• Onderwerp starter Onderwerp starter aqua20000
  • Startdatum Startdatum
A

aqua20000

Guest
hoi,

Het lijkt mij leuk om eens een kreeft in Mn bak te doen. Een soort die niet mijn planten verwoest.
Zo kwam ik op de Cambarellus Parzcuarensis uit, een dwergkreeft.

Die zou, volgens de verkoper, in een beplante bak kunnen.
Iemand ervaring met deze soort?

En met bodembewoners, zoals de corridoras, gaat dat samen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de CPO gehad hier en die laten je planten met rust maar willen soms nog weleens een staart van een vis proberen te pakken. Ik zou ze dan ook niet met bodembewoners houden maar het is weer afhankelijk van het karakter.

Top! Thanks!

Tja ik heb 3 Corry's in mijn bak.. Ik twijfel of dat misschien te veel stress voor ze geeft als ik er dus zo'n kreeftje bij doe..

Denk dat ik even wacht.

Cory s moet je eigenlijk ook in een groepje houden😉

Ik heb een mini-kreeft in mijn bak, maar deze is sinds 2 weken spoorloos. Ik verdenk de meerval....... tevens mis ik nu ook een kleine mannetjes gup

Het zijn erg goede verstoppers hoor.

Klopt, is al wel vaker een paar dagen onvindbaar geweest. Met het vervellen, maar nu is het al te lang geleden dat we 'm voor het laatst hebben gezien.

Het schijnen ook goede klimmers te zijn.. Misschien uit gebroken?

Het zijn erg goede klimmers inderdaad en zie klommen hier graag in en op het kienhout. Van daaruit probeerden ze de staart van een vis te pakken te krijgen.

Ik heb daar juist al voorzorgsmaatregelen voor getroffen Haha. Dus dat is ook niet mogelijk. de meerval is nog steeds de hoofdverdachte

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan