Wat is er nieuw

Deze is leuk over guppen kweken

Stappen en tips in het koppelen guppies.
Wat je nodig hebt om guppies paren. U hebt een aquarium, meisje guppies, jongen guppies, gloeilamp voor tank en filter.
Uw watertank moet sterol water. Laat de sterol in het water te zitten voor een tijdje. Zet uw watertank in een kamertemperatuur. De temperatuur van het water moet veel warmer dan normaal. Door dit proces, zal uw vrouwelijke guppies zwanger te raken in een week.
Zet de guppen in de tank. Zet twee mannelijke guppies en 3 vrouwelijke guppies in de tank. De lamp in de tank moet branden de hele dag. Laat de lamp 15 minuten afkoelen tweemaal daags.
Koop een kleine vis kindje net. De oudere vissen worden gescheiden van de younglings. Dit komt omdat de grotere vissen kunnen eten van de pasgeborenen. Vooraf Koop een vis kindje net, je moet het klaar zijn.
Scheid de vrouw uit de man vissen. Scheid ze als u merkt zodra je ze kunt onderscheiden.
Tips in de fokkerij guppies.
Begin met een paar guppies die thuishoort in gelijkende soorten. U moet beschikken over 8 tot 10 liter watertank. Guppies zijn eenvoudig te onderhouden, ze kunnen makkelijk aanpassen aan verschillende watercondities. Water met 7,2 pH matig hardheid. Guppies kunnen leven tussen 6,4 tot 8,6 pH.
Heb een schone middelgrote fokken bus voor uw nieuw aangekochte vissen. Gebruik geen zeep in het schoonmaken van de bus.
Houd de bak ze in kleine containers. Het zal hen helpen voedsel gemakkelijk vinden door zichzelf. Als je 60 bakken, vervolgens afzonderlijk fokken elke bak ze in 10-gallon containers.
Feed verse zoutwater garnalen naar de nieuw geboren jongen. Voer de garnalen aan de bak elke dag tot ze 4-maanden oud is, is het essentieel om hun groei.
Wijzig 30-50% van het water elke week. Het is nodig, zodat de vissen zullen groeien gezond en groot. Altijd tik op de bodem van het waterreservoir en niet water in een tank die eerder het water verloren door verdamping. Koop een gecertificeerde watertoets hulpmiddel om de conditie van uw watertank te testen. Deze apparatuur voor ammoniak, hardheid en pH is gebruiksvriendelijk. U moet begrijpen de basisprincipes van waterchemie als je het verhogen van tropische vissen.

Tips bij het ​​kopen van guppies.
Hoe te guppen paren, zodat je nooit meer hoeft te kopen. Stappen en tips in het koppelen guppies.
Hoe te guppen paren, zodat je nooit meer hoeft te kopen. Stappen en tips in het koppelen guppies.

Juist daarom. Vond het wel leuk dat er garnalen aan de bak gevoerd moesten worden en dat het water gewijzigd moest worden.

Die verse zoutwatergarnalen is gewoon een slechte vertaling van pas uitgekomen Artemia-naupli�n. Artemia is een kleine garnaal afkomstig uit zoutmeren en een normaal voedsel voor jonge vis. Niks nieuws dus. Dit soort idiote vertalingen krijg je als je een engelstalig artikel laat vertalen door die z.g. vertalers die je tegenwoordig overal op internet kan vinden.

Klopt en dat weet ik ook wel maar ik had nog nooit zo'n beroerde vertaling gezien waardoor je hele vreemde zinnen kreeg zoals het voeren van je aquarium.

Nou, die vertalingen krijg je gratis en voor niks als je die vertaalsites gebruikt. Natuurlijk is het gemakkelijk voor mensen die de Engelse taal niet machtig zijn, maar om ze te gebruiken om dan verder op internet te publiceren lijkt mij gewoon het toppunt van onmacht, je kan dan beter niks doen

Wetende hoe we dit moeten lezen (de bedoeling van Yilleke) - met een hele dikke knipoog dus - kan er best om gelachen worden 😀

~ Ivo

Dat was ook mijn bedoeling Ivo. Serieuze goedgeschreven artikelen zijn er genoeg en eigenlijk allemaal van gelijke strekking. Daarom vond ik het wel leuk om te lezen dat ik een vis kindje net nodig had en dat ik de vrouw uit de man moest scheiden (waar heb ik dat eerder gelezen?). Ik vind het stukje als je het letterlijk leest iig wel humor.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan