Wat is er nieuw

Deze vis zoekt een metgezel

Henri

Member
Lid geworden
17 september 2017
Leeftijd
38
Hallo iedereen. Ik ben nieuw met aquaria en mijn aquarium draait nu ongeveer 1,5 maand dankzij de informatie en tips van dit forum goed. De planten groeien en mijn vissenbestand doet het goed. Heb echter 1 koppeltje gekocht waarvan het vrouwtje( denk ik) het niet heeft overleeft. Ik wil dus graag een nieuw vrouwtje erbij halen maar weet het soort niet meer. Kunnen jullie mij helpen?

Verder bestaat mijn aquarium uit vooral "eenvoudig" te houden vissen zoals: roodkop zalm (x30), 3 platy, 4 gup, 3 siamese algeneters, 10 glasgarnalen, 5 vuurgarnalen, 2 zwarte algeneters (naam kwijt). Hieronder een wat wazige foto.
Welke soort vis is dit?

Afbeelding van Henri Zeeman.jpg
20170917_192028.jpg

Ja, super bedankt! Ook het forum geeft goede informatie voor startende aquariumhouders. Heeft mij erg goed geholpen! Zeer verslavend aangezien ik merk dat ik en graag LED in mijn aquarium wil evenals een CO2 installatie. Nu de € nog.

Je zou ook zelf een CO2 systeem kunnen maken met wat gist, suiker en een fles, die kan je dan gebruiken tot je gespaard hebt tot een professioneel systeem 🙂

Dank je! Ga ik eens wat onderzoek naar doen.

Gezien het rood op de kop: Apistogramma borelli sp. 'Opal'.
Je doet er, denk ik, goed aan als metgezel ook een sp. Opal te kiezen.

Deze vis wil wel vrij koel worden gehouden. 18-22 graden en is niet zo geschikt voor bij je andere vissen.

Ik zou even ene topic openen over je visbestand. Qua watereissen, en temperatuurs en voedings wensen past het niet goed bij elkaar.

oeps verkeerde thread...

Dank voor de informatie!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan