Wat is er nieuw

Dierenwinkel XL (NL)- Hengelo

stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Berichten
1,399
Leeftijd
57
Locatie
oosten des lands
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Hierzo een korte video van Dierenwinkel Xl Jos ter Brugge in Hengelo (Ov). En specifiek de aquariumafdeling.


Ik kom hier al vanaf 1980. , toen de eigenaar net begon. Het was toen een hele kleine rommelige winkel. Maar het had dat huiselijke gevoel over zich heen. En dat vonden velen net zoals mijzelf ontzettend prettig. In de afgelopen 40 jaar is deze dierenspeciaalzaak ontzettend gegroeid en is momenteel de grootste in de nabije omgeving. Ze verhuisden naar overkant van de st. raat (schuin overstekend). En op dat nieuwe adres hebben ze de zaak verder uitgebreid met de hengelsport (waar ze zeer goede zaken in doen). Al die jaren kwam ik er voor de aquariumvissen, vogels en benodigdheden voor de honden. Tijdens mijn tienerjaren leverde ik m.n. grasparkieten, Engelse parkieten en levendbarenden aan hen. Of we gingen ruilen. En dat was nog allemaal op het oude adres.

Op het huidige adres kom ik regelmatig en kan lezen en schrijven met het personeel. Ze zijn nooit te moe om je te woord te staan. En alles kan met een grap worden afgedaan. Het afgelopen jaar hebben ze geïnvesteerd in een nieuwe aquariumruimte. En alles wordt heel netjes bijgehouden. Daar kan geen kwaad woord over gevallen laten worden. En tja, als je elkaar al zolang kent, dan is het allemaal niet zo zakelijk meer. En dat is altijd fijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk om te zien. Zo'n 30 jaar geleden denk ik, was dit al een dierenwinkel met een, zeker voor die tijd, zeer uitgebreide aquariumafdeling, en goed advies. Wij sloegen veel van het goede advies in de wind, maar dat was niet zijn schuld 🙂
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan