Dimmer voor easy LED op 2 meter aquarium

D

Dissy

Guest
Hallo ik heb twee maal easy LED. Nou had ik gezien dat je twee aparte dimmers moet kopen voor easy LED. Dit zou de easy LED 1 zijn. Nou heb ik ook gezien dat je de easy LED 2 heb maar dat die tot 1450mm led armaturen gaat. Weten jullie welke dimmer ik moet hebben? 2 x easy led 1 is 120 euro of die easy LED 2 is maar 70 euro. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
LET OP: De Aquatlantis Easy LED Control 2 Plus dimmer kan NIET gebruikt worden met de orginele transformators die meegeleverd worden bij deze LED. Dit omdat deze slechts krachtig genoeg zijn om 1 stuk / deel aan te sturen. (de Aquatlantis 1200mm en 1450mm bestaat uit 2 delen met 2 transformators)

Daar moet dus nog en aparte trafo bij waardoor het alsnog een duur geintje wordt?
Waarom trouwens niet gewoon een TC420 gebruiken?
 
Ik heb een aquatlantis fusion 200 gekocht en daar zit de easy led bij
 
Ik heb deze EASY TIME CONTROLL GOLD - WiFi- 5 Channel LED TIME CONTROLLER ook op mijn 2 meter bak !
 
Hey Edwin,

Dit klinkt wel interessant!
Welke lampen hangen er in je 2 meter bak en hoe gaat dit in zijn werk met zo'n controller?
 
Hoi Leander66,

Ik heb dit in mijn bak

2x 92 cm RGB
2x 92 cm SMD

Kontroller is heel simpel je krijgt er software bij de Led kontroller zend een wifi signaal uit die je op je pc/Laptop ziet en daar kan je op inloggen met dat programma wat er bij zit.
Dan ga je de tijden in stellen wanneer er wat gaat branden.

Zie anders bij zelfbouw projecten hier op het forum en dan bij het begint op iets te lijken daar staat mijn Aquarium en ook een filmpje van hoe het er uit ziet.

Groeten Edwin
 
Terug
Bovenaan