Izzzy
Well-known member
- Lid geworden
- 27 september 2020
- Leeftijd
- 49
Bak akvastabil fusion 160, 579 liter
2 x oase biomaster thermo 850, filtermateriaal bestaat uit blauwe filter matten, sera siporax , seachem purigen
Later aan te schaffen nitraat filter wanneer de bak goed draait.
Juwel helialux led
Eheim 400 luchtpomp
Inrichting dunne laag wit filter zand, enkele stenen met anubias en een flink stuk redmokr hout. Verder nog een paar mooie Hydrocleys Nymohoides stekken. Verder komen er geen planten in.
Samenstelling bestand:
16 nakweek stocker discus vissen in de volgende kleurslagen
2 kobalt
2 blue diamond
4 leopard
4 red turquoise
4 turkuoise tiger
De bak staat al enige tijd te draaien maar op advies van Jan nu van start met de salmiak methode om zo een solide biofilm te maken voor de pannekoeken.
In dit topic zal ik mijn bevindingen bijhouden zodat anderen hier wellicht ook wat aan hebben
Onderstaand een foto van de bak en 2 screenshot van de pannekoeken
2 x oase biomaster thermo 850, filtermateriaal bestaat uit blauwe filter matten, sera siporax , seachem purigen
Later aan te schaffen nitraat filter wanneer de bak goed draait.
Juwel helialux led
Eheim 400 luchtpomp
Inrichting dunne laag wit filter zand, enkele stenen met anubias en een flink stuk redmokr hout. Verder nog een paar mooie Hydrocleys Nymohoides stekken. Verder komen er geen planten in.
Samenstelling bestand:
16 nakweek stocker discus vissen in de volgende kleurslagen
2 kobalt
2 blue diamond
4 leopard
4 red turquoise
4 turkuoise tiger
De bak staat al enige tijd te draaien maar op advies van Jan nu van start met de salmiak methode om zo een solide biofilm te maken voor de pannekoeken.
In dit topic zal ik mijn bevindingen bijhouden zodat anderen hier wellicht ook wat aan hebben
Onderstaand een foto van de bak en 2 screenshot van de pannekoeken
Bijlagen
Laatst bewerkt: